کد خبر: 579607
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ۰۹:۵۴:۴۳
| |

مهاجمان پرسپولیس جنگنده در زمین، خجالتی در رختکن

مهاجمان خارجی پرسپولیس همانقدر که در زمین مسابقه تهاجمی و جنگنده هستند در خارج از مستطیل سبز انسانهایی بسیار آرام و خجالتی هستند.

مهاجمان پرسپولیس جنگنده در زمین، خجالتی در رختکن
کد خبر: 579607
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ۰۹:۵۴:۴۳

یورگن لوکادیا هلندی مهاجم گرانقیمتی است که از وقتی به پرسپولیس آمده با گلزنی‌هایش طرفداران بسیاری پیدا کرده و توجه به صفحات اجتماعی او همین مسأله را ثابت می‌کند. لوکادیا اما اخلاق و رفتار عجیبی دارد که از نظر همراهان تیم پرسپولیس و دیگر بازیکنان این تیم دور نمانده است. او در شرایطی که برخی تصور می‌کردند بعضاً رفتارهای هیستریک از خود نشان می‌دهد اما خیلی خجالتی و سر به زیر به نظر می‌رسد. معمولاً این بازیکن اصطلاحاً سر در گریبان دارد و در عالم خودش به سر می‌برد.

به گزارش خبرورزشی، معمولاً حتی او را بعد از ثبت گل‌های سه امتیازی و مهمش همین‌گونه می‌بینیم و در حالی که تیم با گل او برنده شده و همه نگاه‌ها به یورگن معطوف است اما با سری پایین و در حالی که در عالم خودش سیر می‌کند وارد اتوبوس می‌شود و با هیچ‌کس حرف نمی‌زند.

البته این رفتار شاید برای ما ایرانی‌ها یا فوتبالیست‌های ایرانی عجیب باشد اما معمولاً او عکس‌العملی به محیط اطرافش نشان نمی‌دهد. البته در روزهای اولی که او به ایران آمده بود وقتی هواداران برای عکس گرفتن با او، دست دور گردنش می‌انداختند یا بغلش می‌کردند واکنش‌های عصبی نشان می‌داد چرا که در فرهنگ اروپایی‌ها این رفتار چندان مرسوم نیست اما الان با این شرایط هم کنار آمده و حتی وقتی هواداران از سر و کولش بالا می‌روند ری‌اکشن خاصی نشان نمی‌دهد و رفتاری مهربانانه و عادی دارد.

شیخ دیاباته هم همین‌گونه است. بعد از بازی با ملوان حاشیه عجیبی برای او پیش آمد و فردی اعلام کرد دیاباته در مقابل صحبت معمولی او از اتوبوس آمده پایین و با مشت به صورتش کوبیده است اما هیچ‌کس این حرف را باور نکرد و حتی باشگاه هم واکنشی در این باره نشان نداد چرا که به نظر می‌رسید ماجرا از اساس مشکل دارد.

همه آنهایی که دیاباته را می‌شناسند، خبر دارند که این بازیکن چقدر آرام و خجالتی است و تا چه حد سر به زیر و مأخوذ به حیا است. شیخ تا الان در پرسپولیس رفتار عجیب و غریبی نشان نداده و فوق‌العاده خوش‌ اخلاق و مهربان است. وقتی موضوع حاشیه‌ای در مورد او مطرح شد همه گفتند بعید است چنین اتفاقی افتاده باشد و اگر برای حاشیه‌سازی علیه پرسپولیس نقشه کشیده‌اند انتخاب اشتباهی داشته‌اند چون ممکن بود هر بازیکن دیگری رفتار هیستریک نشان دهد اما دیاباته نه.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها