چرا قایدی جایی در تفکرات کی‌روش ندارد؟

مهدی قایدی ستاره خط حمله استقلال جایی در تفکرات کارلوس کی روش ندارد، موضوعی که حالا دلیل آن برای خود قایدی هم مشخص شده است.

چرا قایدی جایی در تفکرات کی‌روش ندارد؟
کد خبر: 579001
|
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۱۴:۲۵:۳۷

مهدی قایدی بازیکن ۲۳ ساله تیم استقلال که در ابتدای فصل جاری پس از جدایی از باشگاه الاهلی امارات به تیم سابقش برگشت از نیمه دوم بازی دوم استقلال در انزلی برای آبی پوشان به میدان رفت.

به گزارش خبرورزشی، قایدی در آن دیدار مقابل ملوان یک گل زد و یک پنالتی گرفت. سپس در دیدار مقابل نساجی در هفته ششم نیز یک پاس گل برای محمد محبی ارسال کرد اما در طول دیگر بازی های استقلال طی هفته های اخیر هرگز نتوانسته عملکرد قابل توجهی در خط حمله استقلال داشته باشد.

بازی نسبتا ضعیف و دور از انتظار او مقابل آلومینیوم اراک دلیل دیگری بود که این بازیکن در جمع بازیکنان دعوت شده از سوی کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی حضور نداشته باشد. قایدی که در اولین اردوی داخلی تیم ملی در جمع بازیکنان لیگ برتری حضور داشت پیش از اعزام به اتریش خط خورد و این انتظار می رفت که بار دیگر به تیم ملی دعوت شود اما این بازیکن که حتی در دیدار مقابل ذوب آهن (در هفته نهم) سرمربی تیم باشگاهی اش به او اعتماد نداشت تا از ابتدا به زمین برود از روزهای اوجش فاصله گرفته و با سبک بازی های اخیر مشخص می کند چرا کارلوس کی روش دیگر او را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد.

مهدی قایدی برای اولین بار در زمان سرمربیگری مارک ویلموتس به اردوی تیم ملی دعوت شد و اولین گلش را هم در دیدار دوستانه تیم ملی مقابل بوسنی به ثمر رساند. او در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ نیز چندین بار به اردوی تیم ملی دعوت شد اما با شرایطی که این روزها در تیم استقلال برای خودش رقم زده بسیار بعید است که جایی در لیست نهایی اعزامی تیم ملی به جام جهانی داشته باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها