کد خبر: 578999
|
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۱۴:۱۶:۴۳
| |

لوکادیا، ستاره درخشان پرسپولیس

لوکادیا مهاجم هلندی سرخ ها این روزها مهمترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران، او که تاکنون 6 گل برای پرسپولیس زده توانسته 9 امتیاز مهم برای این تیم کسب کند.

لوکادیا، ستاره درخشان پرسپولیس
کد خبر: 578999
|
۱۴۰۱/۰۷/۳۰ ۱۴:۱۶:۴۳

لوکادیا با گلزنی مقابل تیم‌های صنعت نفت، هوادار، نفت مسجدسلیمان (دو گل)، مس رفسنجان و ملوان، به تنهایی ۶ بار دروازه حریفان پرسپولیس را باز کرده است. از این تعداد گل لوکا، او در سه دیدار به تنهایی عامل پیروزی تیمش هم شده است و ۹ امتیاز برای پرسپولیس به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرورزشی، او با گلزنی به مقابل نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان و ملوان دلیل اصلی برد تیمش شده تا امروز پرسپولیس ۲۱ امتیازی باشد در غیراینصورت امروز پرسپولیس امتیازی به مراتب کمتر از این داشت. همان مسابقاتی که پرسپولیس با گل‌های او برنده زمین را ترک کرد. گرچه این بازیکن در دیدار مقابل مس رفسنجان یکی از گل‌هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اما چه بسا اگر در دیدار مقابل تراکتور، مهدی ترابی برای زدن ضربه پنالتی اصرار نمیکرد حالا پرسپولیس طعم شکست را هم تجربه نکرده و با یک امتیازِ دیدار خانگی مقابل تراکتور، ۲۲ امتیازی بود.

اما نکته جالب توجه در ارتباط با گلزنی ستاره هلندی پرسپولیس، آمار گل‌های او نسبت به مهاجمان تیم استقلال است. با نگاهی به اسامی بازیکنان استقلال در خط حمله می‌بینیم که محبی با ۳ گل زده، پیمان بابایی و قائدی هر کدام با یک گل مجموعاً ۵ گل از جمع ۱۱ گل استقلال را به ثمر رسانده اند که از این نظر مشخص میشود لوکادیا به تنهایی یک گل بیشتر از سه مهاجم استقلال به ثمر رسانده و شرایط به مراتب بهتری را برای تیمش فراهم کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها