کد خبر: 577956
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ۱۱:۵۶:۰۱
| |

جانشین مسی در PSG مشخص شد

طبق ادعای نشریه «آ اس» اسپانیا، پاری سن ژرمن ژوائو فلیکس، بازیکن پرتغالی اتلتیکو مادرید را برای جانشینی لیونل مسی در نظر گرفته است.

جانشین مسی در PSG مشخص شد
کد خبر: 577956
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ۱۱:۵۶:۰۱

نشریه «آ اس» اسپانیا نوشت که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، ژوائو فلیکس هافبک هجومی پرتغالی تیم اتلتیکومادرید را به عنوان گزینه اصلی برای جایگزینی لیونل مسی در نظر گرفته است.

به گزارش خبرورزشی، مسی تا پایان فصل جاری با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و پس از آن از ماندن یا نماندنش بسته به فعال‌سازی بندی در قرارداد اوست که ستاره آرژانتینی را برای یک سال دیگر در پارک دو پرنس نگه خواهد داشت. بند تمدید قرارداد مسی با پاریسی‌ها قابلیت فعال‌سازی از سوی باشگاه را دارد اما این احتمال وجود دارد که با ابراز بی‌میلی ستاره آرژانتینی، قطری‌ها هم به او اجازه رفتن بدهند که در آن صورت آنها به سراغ ستاره اتلتیکومادرید خواهند رفت. اتلتیکومادرید ۳ سال قبل برای خرید فلیکس ۲۲ ساله از بنفیکا ۱۲۰ میلیون یورو هزینه کرد اما طبق ادعای نشریه آ اس این باشگاه اکنون در صورت دریافت پیشنهادی قابل قبول به او اجازه رفتن خواهد داد.

فلیکس تا سال ۲۰۲۶ با اتلتیکومادرید قرارداد دارد و طبق گزارش نشریه سان، او سال گذشته از یک باشگاه لیگ برتری پیشنهادی ۱۳۶ میلیون پوندی داشت که باشگاه آن را رد کرد. بند فسخ قرارداد ۷ ساله‌ای که فلیکس با روخی بلانکو امضا کرده ۳۵۰ میلیون یورو است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها