کد خبر: 577906
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ۰۹:۵۶:۵۴
| |

دلیل جا ماندن ترابی و امیری از اتوبوس فوتبالیست‌ها از دیدگاه «خراسان»

روزنامه خراسان نوشت: پیگیری‌ها از مسئولان تیم نشان می‌دهد که این دو بازیکن به درخواست خودشان و با توجه به این که خودروی شخصی‌شان را به آزادی آورده بودند، در اتوبوس تیم حاضر نشده بودند.

دلیل جا ماندن ترابی و امیری از اتوبوس فوتبالیست‌ها از دیدگاه «خراسان»
کد خبر: 577906
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ۰۹:۵۶:۵۴

در حالی که برخی اخبار حاکی از اعتراض بازکنان پرسپولیس به دو بازیکن این تیم یعنی مهدی ترابی و وحید امیری از طریق سوار نکردن آنان به اتوبوس تیم حکایت داشت، اما روزنامه خراسان تاکید کرده چون ماشین شخصی آورده بودند خودشان سوار اتوبوس نشدند. 

به گزارش خراسان، پرسپولیس روز پنج شنبه موفق شد با گلی که یورگن لوکادیا به ثمر رساند، مس رفسنجان را شکست دهد و بار دیگر صدرنشین لیگ برتر لقب گرفت. در پایان این بازی، اتوبوس این باشگاه در شرایطی ورزشگاه آزادی را ترک کرد که تصاویری از خروج انفرادی وحید امیری و مهدی ترابی منتشر شد. موضوعی که حواشی زیادی را شکل داد و با شایعاتی درباره جا ماندن این دو ملی‌پوش سرخپوشان همراه شد. پیگیری‌ها از مسئولان تیم نشان می‌دهد که این دو بازیکن به درخواست خودشان و با توجه به این که خودروی شخصی‌شان را به آزادی آورده بودند، در اتوبوس تیم حاضر نشده بودند. سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و فرشاد فرجی نیز دیگر بازیکنانی بودند که با خودروی شخصی ورزشگاه آزادی را ترک کرده بودند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها