کد خبر: 576990
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ۱۱:۰۹:۳۶
| |

غلامرضا سلیمانی، مسئول اجرایی دپارتمان داوران:

مشکلی با شنود تلفن داوران نداریم

مسئول اجرایی دپارتمان داوران، با اشاره به درخواست باشگاه استقلال درباره شنود تلفن داوران فوتبال گفت: مشکلی با شنود تلفن داوران نداریم.

مشکلی با شنود تلفن داوران نداریم
کد خبر: 576990
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۶ ۱۱:۰۹:۳۶

غلامرضا سلیمانی، مسئول اجرایی دپارتمان داوران در مورد شکایت حمید حاج ملک از فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال اظهار داشت: صبح امروز حاج ملک به فدراسیون فوتبال آمد و شکایتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کردیم. من هم این نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کمیته داوران فرستادم و قرار است کمیته داوران با توجه به اظهارات فرشید سمیعی پس از بازی با فولاد و همچنین صحبت‌هایش در برنامه شب‌های فوتبالی، از وی به کمیته انضباطی شکایت کند.

به گزارش فارس، وی افزود: اگر قرار به شنود است، مشکلی با این موضوع نداریم و از صفر تا صد شنود کنند تا متخلف مشخص شود، اما این حرف‌ها درست نیست. اشتباه داوری در فوتبال وجود دارد و نمی‌توانیم منکر این قضیه شویم. نه کمیته فعلی و نه کمیته قبلی و نه کمیته‌ای که در آینده می‌آید هیچ‌گاه نمی‌توانند اشتباه داوری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صفر برسانند. کمیته‌ای هم که چنین ادعایی کند، ادعایش باطل است. ضمن اینکه همه داوران ما قدیمی هستند و داوری کم یا اضافه نشده است.

مسئول اجرایی دپارتمان داوران خاطرنشان کرد: اگر قرار بود ادعای سمیعی صحت داشته باشد و داوران به عمد اشتباه کنند، چرا در این چند سال ثابت نشده است؟ یک نفر پیدا شود و تا آخر کار بیاید تا ثابت شود فلان داور عمدی اشتباه می‌کند. چرا هیچ کس پیدا نمی‌شود چنین موضوعی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ثابت کند؟ وقتی  مستندی نیست، چرا چنین صحبت‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح می‌کنند؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها