کد خبر: 574675
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۱۳:۰۸:۲۴
| |

رونالدو راهی عربستان می‌شود؟

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان درباره حضور ابرستاره پرتغالی دنیای فوتبال در لیگ عربستان دست به افشاگری زد.

رونالدو راهی عربستان می‌شود؟
کد خبر: 574675
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۱۳:۰۸:۲۴

نشریه «اتلتیک» انگلیس هفته گذشته به نقل از یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی منچستر یونایتد از یک باشگاه سعودی پیشنهاد دریافت کرده ولی این پیشنهاد را رد کرده است.

به گزارش فارس، همچنین این رسانه انگلیسی به نقل از رئیس فدراسیون عربستان نوید انتقال رونالدو به لیگ سعودی در زمستان را داد.

اما یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان دست به روشن گری زد و اعلام کرد حرف هایش تحریف شده و با نوعی مبالغه در رسانه انگلیسی منتشر شده است.

رئیس فدراسیون عربستان در این زمینه، گفت: من با این روزنامه انگلیسی دو هفته پیش مصاحبه کردم. در میان سوالاتی که خبرنگار پرسید یکی از آنها درباره شایعه پیشنهاد باشگاه عربستانی به رونالدو بود. من در پاسخ به این سوال گفتم: من رئیس فدراسیون فوتبال هستم و با مربیان تیم های ملی صحبت می کنم و با بازیکنان باشگاه ها ارتباطی ندارم.

وی افزود: خبرنگار انگلیسی از هم سوال کرد آیا شما به عنوان رئیس فدراسیون عربستان دوست ندارید رونالدو به لیگ کشورت منتقل شود. من در جواب گفتم: بله.

رئیس فدراسیون عربستان ادامه داد: این تمام چیزی بود که گفتم. برخی از حساب های توئیتری را دیدم که در این زمینه مبالغه کردند و حرف هایم را تحریف کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها