حسن صالح حمیدزیچ:

بایرن مونیخ با این شرایط قهرمان نمی‌شود

بایرن مونیخ شب گذشته در ورزشگاه خانگی آگزبورگ به مصاف این تیم رفت و با نتیجه یک بر صفر برابر این تیم تن به شکست داد.

بایرن مونیخ با این شرایط قهرمان نمی‌شود
کد خبر: 574473
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۷ ۰۷:۵۹:۳۳

بایرن مونیخ در هفته های اخیر رقابت های بوندسلیگا نمایشی ناامید کننده داشته است. بایرن در هفته هفتم بوندسلیگا به مصاف آگزبورگ رفت و با یک گل شکست خورد. بایرن در چهار بازی اخیر خود سه تساوی و یک شکست را تجربه کرده که این نشان می‌دهد تیم ناگلزمن در بحران به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، حسن صالح حمیدزیچ بعد از شکست برابر آگزبروگ اعتراف کرد که با این شرایط تیمش نمی‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ گفت: در ۴ بازی اخیر خود به پیروزی دست پیدا نکرده‌ایم. از ۱۲ امتیاز اخیر تنها ۳ امتیاز کسب کرده‌ایم و در این شرایط باید نگران باشیم.

او ادامه داد: با بازی که امشب به نمایش گذاشتیم نمی‌توانیم قهرمانی در بوندسلیگا را به دست آوریم. نه تمرکز لازم را داشتیم و نه از شور و انگیزه لازم برای پیروزی برخوردار بودیم. انضباط لازم را نداشتیم و از نظر بدنی هم در وضعیت خوبی نبودیم. هیچ عذر و بهانه ای نداریم و باید هر چه سریع‌تر به روند پیروزی بازگشت.

شکست بایرن مونیخ در دیدار برابر آگزبورگ باعث شد تا این تیم به رده چهارم جدول رده بندی سقوط کند. بایرن قهرمان ۱۰ فصل اخیر رقابت های بوندسلیگا بوده است  و به نظر می رسد که در فصل جاری زنگ خطر برای این تیم به صدا درآمده است، البته شاگردان ناگلزمن در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد درخشانی داشته اند به طوری که در گروه مرگ دو پیروزی پیاپی را برابر اینتر و بارسلونا کسب کرده‌اند و در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها