کد خبر: 573070
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۷ ۰۸:۴۹:۱۱
| |

واکنش برانکو به حضور مجدد کی‌روش در ایران؛ کارنامه او مشخص است

برانکو درباره اخراج اسکوچیچ از تیم ملی ایران گفت: او با تیم ملی ایران نتایج خیلی خوبی را گرفت و شایسته حضور در جام جهانی بود.

واکنش برانکو به حضور مجدد کی‌روش در ایران؛ کارنامه او مشخص است
کد خبر: 573070
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۷ ۰۸:۴۹:۱۱

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی عمان به‌شدت مشغول برنامه‌ریزی برای تیم تحت هدایتش است. مربی که هیچ زمانی اهل جار و جنجال نبوده و نیست و فارغ از تمامی مسائل حاشیه‌ای فقط به بهبود شرایط تیم تحت رهبری‌اش فکر می‌کند. ب

به گزارش ایران ورزشی، این مربی کروات در گفت و گویی به اخراج اسکوچیچ و حضور مجدد کی روش در تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داده است. در ادامه مهمترین بخش های صحبت های برانکو را می خوانید:

*اسکوچیچ در تیم ملی ایران نتایج خیلی خوبی را گرفت و سریع‌ترین صعود ایران به جام جهانی را رقم زد. به همین دلیلی فکر می‌کنم او شایستگی نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران را به خاطر زحماتی که کشیده بود، دارا بود اما به هر حال من نمی‌دانم چرا اسکوچیچ را تغییر دادند.

به هر حال کارنامه هر مربی مشخص است و مربیانی که در ایران و کشورهای دیگر هم کار کرده‌اند عملکردشان کاملاً مشخص است. از این‌رو من نیازی نمی‌بینم که در رابطه با کارنامه مربی دیگر حرفی بزنم. از سویی اصلاً دوست ندارم در رابطه با کی‌روش حرف بزنم و در مورد ایشان صحبتی داشته باشم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها