کد خبر: 572731
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۱:۰۷:۰۰
| |

با تصویب هیات اجرایی کمیته ملی المپیک؛

سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک شد

با تصویب هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک شد.

سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک شد
کد خبر: 572731
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۱:۰۷:۰۰

دومین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ و با حضور اعضای جدید هیات اجرایی، نواب رئیس و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد و طی این نشست سید مناف هاشمی از مدیران با سابقه و خوشنام حوزه ورزش به عنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک انتخاب و معرفی شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سیدمناف هاشمی دارای دکترای تخصصی برنامه‌ریزی و در سوابق وی دو دوره سرپرستی وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۵ و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از سال ۱۳۹۲ لغایت ۱۳۹۶ وجود دارد.

وی در فاصله سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران فعالیت می‌کرد و از ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ معاونت مهم امور حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سپس ریاست هیات مدیره شرکت مترو تهران را بر عهده داشت.

با انتخاب هوشمندانه رئیس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، با توجه به سوابق موفقیت‌آمیز سیدمناف هاشمی در حوزه ورزش، امید این می‌رود تا پیشرفت و بهبود محسوسی در عملکرد کمیته ملی المپیک ایران رقم بخورد.

ضمنا در بخش دیگری از نشست هیات اجرایی کمیته، سید احمد بابایی به عنوان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

اعضای هیات اجرایی در ادامه دومین نشست خود از فعالیت‌های ارزنده پیمان فخری در مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و سرپرستی کاروان اعزامی به هانگژو ۲۰۲۲ تقدیر و تشکر نموده و با مرخصی یکساله وی موافقت کردند.

در این نشست، محمود خسروی وفا ریاست کمیته، غلامرضا نوروزی و مهین فرهادی‌زاد نواب رئیس کمیته، علیرضا پاکدل، علیرضا سهرابیان، غلامرضا شعبانی‌بهار، مهرداد علی‌قارداشی، حمید عزیزی و بهداد سلیمی حضور داشتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها