حمایت عجیب روزنامه کیهان از مهدی تاج

هفته گذشته مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال ایران انخاب شد تا دوباره سکان مدیریت مهمترین فدراسیون ورزشی کشور را به دست بگیرد.

حمایت عجیب روزنامه کیهان از مهدی تاج
کد خبر: 572523
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ۰۸:۳۹:۵۱

مهدی تاج که یک سال پیش با بهانه کردن بیماری قلبی خودش از ریاست فدراسیون فوتبال ایران استعفا کرد، بعد از کش و قوس های فراوان و برکناری شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون، دوباره نامزد ریاست این فدراسیون شد و با 51 رای توانست به ساختمان سئول بازگردد. تاج اما به دید بسیاری از مردم و کارشناسان مقصر اصلی پرونده مارک ویلمتوس به شمار می آمد و انتخاب دوباره اش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران باعث شروع دوباره انتقادها شد. هرچند اکثر افراد با حضور مجدد مهدی تاج در فوتبال ایران مشکلا دارند اما روزنامه کیهان گویا از این اتفاق بسیار خوشحال است و سعی دارد او را ناجی فوتبال ایران نشان دهد.

به گزارش روزنامه کیهان، رئیس‌جدید فدراسیون فوتبال اگر واقعا بخواهد آنچنان‌که بعد از انتخاب شدن گفته است، در جهت اصلاح فوتبال گام بردارد و شر جریانات اختاپوسی و دلالی فاسد و اخلالگر را از سر فوتبال کم کند، تردید نداشته باشد- نه ایشان بلکه هیچ‌کس تردید نکند- که با سنگین‌ترین هجمه‌ها و حملات و سمپاشی‌ها و لجن پراکنی‌ها رسانه‌ای(به سرکردکی بعضی سایت‌های بدنام وتبعیت محض در حد پادویی بعضی برنامه‌های چشمک‌زن! سیما) وغیر رسانه‌ای روبه‌رو خواهد شد، 

چنان‌که هنوز کار را شروع نکرده است، با این هجمه سنگین که سنگین‌تر هم خواهد شد، مواجه شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها