کد خبر: 572221
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۱۳:۰۵:۵۶
| |

خبرهای رسیده از سیاست تاج برای بازگشت کی‌روش

خبرهای رسیده حاکی از آن است مهدی تاج برای جذب کارلوس کی‌روش نمی‌خواهد شتاب زده عمل کند.

خبرهای رسیده از سیاست تاج برای بازگشت کی‌روش
کد خبر: 572221
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۱۳:۰۵:۵۶

با وجود انتشار اخبار متفاوت در رسانه‌های مصری کارلوس کی‌روش هیچ برنامه‌ای برای حضور در تیم الاهلی ندارد. معمولا کارلوس کی‌روش هر خبر مهمی را در صفحه شخصی‌اش اعلام می‌کند و او تا اکنون در این باره در اینستاگرام چیزی نگفته است. او در زمان حضور در تیم ملی فوتبال ایران حتی گاهی لیست تیم ملی را در صفحه شخصی‌اش اعلام می‌کرد چرا که معتقد بود لیست تیم ملی پیش از اعلام از سوی سایت فدراسیون فوتبال لو می‌رود.

به گزارش خبرورزشی، دلیل کارلوس کی‌روش برای عدم همکاری با تیم الاهلی همان همیشگی است. او زمانی که از تیم ملی فوتبال ایران جدا شد و حتی زمان‌هایی که بحث تمدید قرارداد او در میان بود با پیشنهاد خوبی از سوی تیم‌های باشگاهی به خصوص از تیم‌های عربی مواجه می‌شد اما به همه آنها نه می‌گفت. او یک بار در جمع دوستان خود در تهران در خصوص عدم همکاری با تیم‌های باشگاهی گفت شرایط سنی‌اش به گونه‌ای است که نمی‌تواند برای کار در باشگاه‌ها برنامه ریزی کند چرا که برای کار در باشگاه‌ها باید هر روز کار و برنامه ریزی داشته باشد و این برای شرایط سنی او سخت است و بهتر است در چنین وضعیتی برای کار با تیم‌های ملی برنامه ریزی کند. به واقع نه کارلوس کی‌روش به تیم الاهلی به  خاطر پیشنهاد تیم ملی فوتبال ایران نیست.

مصاحبه مهدی تاج پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در ایران به این خبر دامن زده است. او پیش از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در ایران به خبرنگاران گفته بود در صورتی که هدایت فدراسیون فوتبال را برعهده بگیرد کارلوس کی‌روش برای تیم ملی فوتبال ایران بخدمت خواهد گرفت. تا به امروز هیچ صحبت رسمی‌از سوی فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش نشده است. تا زمان برگزاری نشست هیات رییسه و مصوبه آنها قانونا مهدی تاج نمی‌تواند هیچ صحبتی با کارلوس کی‌روش داشته باشد اما با انجام این کار مهدی تاج می‌تواند برای سفر کارلوس کی‌روش به تهران برنامه ریزی کند.

خبرهای رسیده حاکی از آن است مهدی تاج برای جذب کارلوس کی‌روش نمی‌خواهد شتاب زده عمل کند. از قرار معلوم تیم ملی با هدایت اسکوچیچ در بازی با اروگوئه و سنگال حاضر خواهد شد و در صورتی که عملکرد تیم ملی در این دو بازی قابل قبول باشد تیم ملی با اسکوچیچ ادامه می‌دهد و در غیر اینصورت مهدی تاج طرح بکارگیری از کارلوس کی‌روش را در جلسه هیات رییسه مطرح و نظر هیات اکثریت را با خود همراه خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • Jahangir ارسالی در
    یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

    اگه تیم ملی در بازی با اروگوئه و سنگال نتیجه نگیره، تاج قراره اسکوچیچ را برکنار کند، به نظر بنده تصمیم خوبیه چون دیگه اسکوچیچ هرچه در توان دارد را در بازی اروگوئه و سنگال به معرض نمایش قرار خواهد داد و اگر نتیجه نگیرد پس همان بهتر که هرچه زودتر برکنار شود چون بازی با انگلیس رو هم نتیجه نخواهد گرفت اگر که روال به این صورت باشد. وتقریبا تیم ملی حدود دو ماه تا شروع جام جهانی وقت دارد تا سرمربی جدید برای ان معرفی شود

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها