کد خبر: 572169
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۰۹:۴۹:۱۵
| |

واکنش‌ اوباما، فلپس و وودز به بازنشستگی اسطوره تنیس زنان

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا کنار ورزشکاران سرشناس آمریکایی به بازنشستگی سرنا ویلیامز از دنیای تنیس واکنش نشان داد.

واکنش‌ اوباما، فلپس و وودز به بازنشستگی اسطوره تنیس زنان
کد خبر: 572169
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۰۹:۴۹:۱۵

سرنا ویلیامز 40ساله پس از شکست مقابل آیلا توملیانوویچ 29ساله در دور سوم گرنداسلم آمریکا 2022 به‌طور رسمی به دوران حرفه‌‌ای خود پایان داد. این تنیسور آمریکایی که 27 سال در عرصه حرفه‌ای تنیس فعالیت داشت، در این سال‌ها به عناوین و افتخارات متعددی از جمله چهار مدال طلای بازی‌های المپیک، 23 قهرمانی در تورنمنت‌های معتبر، 367 پیروزی و 6 قهرمانی در گرنداسلم آمریکا دست یافت. او همچنین در این سال‌ها 94 میلیون دلار جایزه بابت قهرمانی‌هایش در مسابقات مختلف تنیس به دست آورد و پردرآمدترین ورزشکار زن تاریخ به‌شمار می‌رود.

به گزارش تسنیم، باراک اوباما رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی‌اش در «توئیتر» نوشت: «تبریک به تو سرنا ویلیامز، به‌خاطر دوران حرفه‌ای شگفت‌انگیزت! ما چقدر خوش‌شانس بودیم که توانستیم شاهد بزرگ شدن یک دختر جوان از شهر کامپتون باشیم تا به یکی از بهترین ورزشکاران تمام دوران تبدیل شود. من به تو افتخار می‌کنم دوستِ من و بی‌صبرانه منتظرم تا زندگی‌هایی را ببینم که تو با استعدادهایت تغییر می‌دهی».

مایکل فلپس شناگر افسانه‌ای آمریکا هم در حساب کاربری‌اش در «توئیتر» نوشت: «موفقیت‌های سرنا در تنیس خود گویای همه چیز است اما یکی از چیزهایی که من در مورد سرنا تحسین می‌کنم این است که او به‌سادگی کنار نمی‌کشد. سرنا ویلیامز در زمین یا خارج از زمین، خواست، قدرت و اراده‌اش...، او به‌سادگی هرگز تسلیم نمی‌شود، سرنا یک نمونه عالی برای همه ماست».

تایگر وودز گلف‌باز 46ساله و سرشناس آمریکایی هم در توئیتی نوشت: «سرنا ویلیامز، تو به‌معنای واقعی کلمه در داخل و خارج از زمین بهترین هستی. از تو متشکرم که به همه ما انگیزه دادی تا رؤیاهای‌مان را دنبال کنیم، دوستت دارم خواهر کوچولو».

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها