کد خبر: 571817
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۱۴:۳۳:۲۳
| |

کی‌روش بعد از جام جهانی مربی تیم ملی می‌شود؟

گفته می شود در صورتی که اسکوچیچ از سمت سرمربیگری تیم ملی برکناری نشود مهدی تاج جذب کارلوس کی روش را به بعد از جام جهانی موکول خواهد کرد.

کی‌روش بعد از جام جهانی مربی تیم ملی می‌شود؟
کد خبر: 571817
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۱۴:۳۳:۲۳

در صورتی که هیات رییسه به این جمع بندی برسد اسکوچیچ دیگر سرمربی تیم ملی نشود به احتمال قوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی می شود. این دلیل واضحی دارد. به این خاطر که برانکو با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارد و نمی تواند نیمه کاره تیم ملی فوتبال عمان را ترک کند و امیر قلعه نویی هم سرمربی تیم گل گهر است.

به گزارش خبرورزشی، اما در صورتی که هیات رییسه به کارلوس کی روش رای مثبت دهد این مربی با قرارداد قبلی به استخادام فدراسیون فوتبال در نخواهد آمد و گویی قرار است برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی دستمزد خود را کاهش دهد.

مهدی تاج برای برکناری اسکوچیچ یک دلیل مهم دارد و می خواهد از این پلی تیک استفاده کند. نظر کمیته فنی در مورد اسکوچیچ. چندی پیش کمیته فنی رای به برکناری اسکوچیچ داد و از فدراسیون فوتبال خواست علی دایی را به سمت سرمربیگری تیم ملی برگزیند. هر چند نام امیر قلعه نویی و جواد نکونام هم به میان آمد اما در نهایت اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به این جمع بندی رسیدند که اسکوچیچ را در سمت خود نگه دارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها