کد خبر: 571585
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۱۳:۴۳:۴۹
| |

انتخاب تاج، اوضاع روحی استقلال به هم ریخت

اتفاقات صبح امروز در سالن همایش‌های صدا و سیما کیلومترها آن طرف در خوزستان اوضاع روحی یک تیم لیگ برتری را به هم ریخت.

انتخاب تاج، اوضاع روحی استقلال به هم ریخت
کد خبر: 571585
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۱۳:۴۳:۴۹

اعضای تیم استقلال که برای دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان، روز گذشته عازم خوزاین شهر شده بودند امروز و در حالی که خود را برای دیدار امشب مقابل حریف خوزستانی آماده می‌کردند پیگیر اخبار انتخابات فدراسیون  در تهران هم بودند.

به گزارش خبرورزشی، انتخاب مهدی تاج که از حامیان بازگشت کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به رأس کادر فنی این تیم به شمار می رفت موجب شد تا شرایط روحی در اردوی تیم استقلال تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرد.

این خبر بلافاصله پس از انتشار در اردوی تیم استقلال به گوش ساپینتو هم رسید. با توجه به حضور تعدادی از بازیکنان استقلال در اردوهای اخیر تیم ملی تحت نظر دراگان اسکوچیچ این امیدواری برای نفراتی مثل ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، مهدی مهدی پور، سید حسین حسینی و عارف غلامی به وجود آمده بود تا در اردوی بعدی تیم ملی بار دیگر دعوت شده و جزو نفرات اعزامی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار بگیرند.

اما در شرایطی که بلافاصله پس از انتخاب مهدی تاج اسم کارلوس کی روش در سالن مجمع انتخاباتی به عنوان جانشین اسکوچیچ پیچید و رحیم زارع عضو کمیسیون ورزش مجلس نیز در تلویزیون از کی روش، برانکو و قلعه نویی به عنوان سه گزینه مورد نظر مهدی تاج برای جانشینی اسکوچیچ صحبت کرد، این موضوع موجی از نگرانی را در اردوی تیم استقلال به راه انداخت.

این شرایط در حالی اتفاق افتاد که استقلالی ها باید تا چند ساعت دیگر مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان بروند. به همین خاطر شنیده می‌شود ساپینتو از این موضوع ناراحت شده و از اعضای تیم خواسته به هیچ وجه به مسائل مربوط به انتخابات و تغییرات کادر فنی تیم ملی توجه نکنند بلکه همه تمرکزشان را روی بازی امشب بگذارند، چون مهمترین چیز کسب هر سه امتیاز بازی مقابل نفت مسجد سلیمان است.

شایان ذکر است؛ دیدار امشب استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان و ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز می شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها