کد خبر: 571538
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۱۰:۴۶:۴۴
| |

استقبال بازیکنان منچستریونایتد از جدایی احتمالی رونالدو

به نظر می‌رسد هم‌تیمی‌های برنده پنج توپ طلا علاقه‌ای به ماندن او در جمع شیاطین سرخ ندارند.

استقبال بازیکنان منچستریونایتد از جدایی احتمالی رونالدو
کد خبر: 571538
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۱۰:۴۶:۴۴

کریستیانو رونالدو که در تمام طول پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح بود، به نظر می‌رسد جایگاهش  در بین بازیکنان منچستریونایتد را از دست داده است. کریس 37 ساله که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، پیش از این بحث پیوستن او به تیم‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید، دورتموند، چلسی و اسپورتینگ لیسبون مطرح بود که همه این باشگاه‌ها عملی شدن چنین انتقالی را رد کردند.

به گزارش تسنیم، شبکه تلویزیونی «ESPN» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ تمایل کریستیانو رونالدو برای ترک منچستریونایتد در این تابستان با خوشحالی بسیاری از هم‌تیمی‌هایش همراه شده و آنها هم از جدایی برنده پنج توپ طلا از جمع شیاطین سرخ استقبال می‌کنند. این فوق‌ستاره پرتغالی که این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ نداشته، به نوعی شخصیتی تفرقه‌انگیز در رختکن منچستریونایتد داشته که همین باعث شده تا بسیاری از هم‌ تیمی‌هایش از جدایی احتمالی او استقبال کنند.

گفته می‌شود ژرژ مندز مدیر برنامه‌های رونالدو در تلاش است تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری (31 آگوست/ 9 شهریور) این بازیکن را به تیمی منتقل کند که در لیگ قهرمانان حضور دارد.

رونالدو که تابستان گذشته پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و فصل گذشته هم آمار 24 گل زده را در 39 بازی را از خود بر جا گذاشت، این فصل هنوز پایش به گلزنی باز نشده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها