کد خبر: 571286
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۷ ۰۹:۳۴:۴۴
| |

دبیر: حمال کشتی هستم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: من همیشه گفته‌ام حمال کشتی هستم! لباس پوشیدن مرا مسخره می‌کنند اما من از صبح می‌آیم در کارهای عمرانی هستم.

دبیر: حمال کشتی هستم
کد خبر: 571286
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۷ ۰۹:۳۴:۴۴

علیرضا دبیر در نشست خبری، اظهارداشت: زمانی که آمدم فدراسیون میلیاردها تومان بدهی داشت، حقوق معوقه داشت و ... که همه در خاطر دارند اما ببینیم امروز کجا هستیم‌. من همیشه گفته‌ام حمال کشتی هستم! لباس پوشیدن مرا مسخره می‌کنند اما من از صبح می‌آیم در کارهای عمرانی هستم. در کنار بچه‌ها هم هستم و وقتی روی تشک می‌روم می‌گویم از من عکس نگیرند چون مسخره کرده و می‌گویند با لباس روی تشک آمده‌ام. چطور می‌توانم با کت و شلوار باشم؟

به گزارش فارس، رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: کت و شلوار ۵۰ میلیونی بپوشیم اما کاری نکنیم چه فایده‌ای دارد؟ درباره کشتی جوانان و نوجوانان باید بگویم. همه در خطر دارند اثر کرونا را می‌بینیم، زمانی که من آمدم به خاطر کرونا تقاضا کم بود اما حالا باشگاه کم داریم چون تعداد زیادی درخواست دارند تا در کشتی فعالیت کنند. ما در طرح توسعه با جزئیات نوشته‌ایم که کجا می‌خواهیم برویم و از برنامه حتی جلو هستیم. ما در فرنگی در رده‌های مختلف اول شدیم و غیر از نوجوانان در مسابقات جهانی و گاف مربیان در آسیایی با لطف خداوند و زحمات مربیان نتیجه گرفتیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها