کد خبر: 570930
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ۱۲:۳۰:۰۶
| |

فوفانا گرانترین مدافع جهان شد

انتقال وسلی فوفانا از لسترسیتی به چلسی نهایی شد.

 فوفانا گرانترین مدافع جهان شد
کد خبر: 570930
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ۱۲:۳۰:۰۶

انتقال وسلی فوفانا از لسترسیتی به چلسی نهایی شد.

به گزارش ایسنا، انتقال وسلی فوفانا از لسترسیتی به چلسی نهایی شد. مبلغ انتقال حدود ۹۰ میلیون یورو است تا ولخرجی‌های چلسی در نقل و انتقالات ادامه داشته باشد. این انتقال باعث می شود که مدافع فرانسوی گران‌ترین مدافع جهان شود.

مدافع میانی ۲۱ ساله که در حال حاضر پیراهن لسترسیتی را بر تن می کند با چلسی به توافق نهایی رسید و باید از حالا او را گرانترین مدافع جهان دانست. پیش از این هری مگوایر گران ترین مدافع جهان بود. مگوایر ۲۹ ساله که در سال ۲۰۱۹ به منچستریونایتد پیوست ۸۷ میلیون یورو از شیاطین سرخ دریافت کرد و حالا فوفانا با ۹۰ میلیون یورو در صدر قرار گرفته است.

نکته جالب اینکه مگوایر نیز مانند فوفانا از لسترسیتی به تیم دیگر پیوست و رکورد زد.

چلسی و لستر بعد از چند هفته مذاکره فشرده در نهایت با این انتقال به توافق رسیدند و جزئیات نهایی هنوز مشخص نیست. آبی‌ها پیش از این سه بار خواستار به خدمت گرفتن او شده بودند ولی لسترسیتی هر سه پیشنهاد را رد کرد.

با توجه به تجربه نسبتاً محدود فوفانا در لیگ برتر تا اینجای کار، هزینه این انتقال را باید به عنوان یک شگفتی تلقی کرد. این بازیکن فرانسوی که در سال ۲۰۲۰ از سنت اتین به لیگ برتر انگلیس پیوست، تنها ۳۷ بازی در لیگ برای باشگاه فعلی خود انجام داده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها