کد خبر: 570926
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ۱۳:۳۲:۴۳
| |

نظر مدیر جنجالی پرسپولیسی ها درباره آینده فدراسیون فوتبال

عابدینی در پاسخ به اینکه کدام کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال را چهره برتر می بیند گفت: من به هر سه نفر احترام می‌گذارم.

نظر مدیر جنجالی پرسپولیسی ها درباره آینده فدراسیون فوتبال
کد خبر: 570926
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۵ ۱۳:۳۲:۴۳

امیر عابدینی پیرامون برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در هشتم شهریور ماه اظهار داشت:گاهی وقت‌ها آب سربالا می‌رود. شایعه درست می‌شود که فلانی حذف شد و فلانی رییس فدراسیون است. از کجا می‌گویید؟ چرا با این حرف‌ها به ۸۷ نفر از آدم‌هایی که مبانی فوتبال را می‌فهند توهین می‌کنید؟ اگر فوتبال رشد کند کارنامه این افراد رشد کرده است. اگر ۵۰ درصد این آدم‌ها سالم باشند که من اعتقاد دارم همه سالم هستند، آیا انتخابات سالم برگزار می‌ شود؟

به گزارش خبرورزشی، او در ادامه گفت: ما خیلی هنر کنیم یک نفر را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنیم که مسئولیت بگیرد و سالی ۱۲۰ هزار دلار هم حقوق بگیرد. گرفتاری‌ ما خودخواهی‌ها و خود بزرگ‌بینی‌هاست. روزی گفتم که اگر به سمت کرسی‌های بین‌المللی حرکت کنیم، رشد می‌کنیم و اگر جایگاه کرسی‌ را پایین بیاوریم خیانت کرده‌ایم. گاهی گرد آدمی جمع می‌شویم که هیچ کارنامه‌ای ندارد و سعی می‌کنیم آدم‌های صاحب کارنامه را کنار بگذاریم. در کارنامه نمره نوشته‌اند و وقتی کسی کارنامه ندارد، نمره‌ای هم ندارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها