کد خبر: 569452
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۰۹:۳۸:۴۹
| |

مسی به بارسلونا نزدیک‌تر شد

فوق ستاره آرژانتینی به احتمال خیلی زیاد در پایان قرارداد خود با PSG، به بارسلونا برمی‌گردد‌

مسی به بارسلونا نزدیک‌تر شد
کد خبر: 569452
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۰۹:۳۸:۴۹

جدایی مسی از بارسلونا به دلیل مشکلات مالی بارسلونا در لالیگا، یکی از اتفاقات بزرگ فوتبال جهان بود. اکنون به نظر می‌رسد مسئولان بارسلونا بار دیگر قصد دارند فوق ستاره و اسطوره باشگاه خود را هرطور که شده به خانه برگردانند. مشکلات مالی بارسا با لالیگا همچنان وجود دارد اما با این حال رسانه‌های خارجی از نزدیک‌تر شد لئو به باشگاه کاتالانی خبر داده‌اند.

به گزارش جماران، نشریه اسپورت نوشت: سران بارسا می‌خواهند هرچه سریع‌تر مسی را برگردانند و ژاوی هم موافق این انتقال است. با این حال بعید است بارسا پیش از جام جهانی پیشنهادی بدهد و البته علامت سوال بزرگ در خصوص چگونگی پرداخت دستمزد 600 هزار پوندی مسی خواهد بود. بارسلونا همین حالا به خاطر سخت‌گیری لالیگا در خصوص دستمزدها شدیدا تحت فشار هستند و پرداخت دستمزد مسی در شرایطی که نفراتی چون پیکه و بوسکتس در تابستان دستمزدشان را کاهش دادند کار سختی خواهد بود.

البته هنوز کسی اطلاعی از نظر لیونل مسی نسبت به بازگشت ندارد اما بارسلونا مشتاق است که خیلی زود او را به خانه بیاورد. قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن تابستان آینده به پایان می رسد و بنابراین بارسلونا می‌تواند در ژانویه برای انتقال رایگان او مذاکره کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها