کد خبر: 568821
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۰۷:۵۱:۴۲
| |

توقف دوباره لیورپول در آنفیلد

تیم فوتبال لیورپول با یک تساوی خانگی در دیداری که بیش از نیم ساعت آن را ۱۰ نفره بازی کرد، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را به پایان رساند و هوادارانش را در انتظار اولین پیروزی فصل گذاشت.

توقف دوباره لیورپول در آنفیلد
کد خبر: 568821
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۰۷:۵۱:۴۲

در آخرین بازی از هفته دوم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) تیم‌های فوتبال لیورپول و کریستال پالاس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، در این بازی ابتدا کریستال پالاس در دقیقه 32 توسط ویلفرد زاها به گل رسید و با این گل نیمه اول را هم به سود خود به پایان رساند. با اخراج مستقیم داروین نونیس ستاره اروگوئه‌ای جدید لیورپولی‌ها در دقیقه 57 کار میزبان سخت‌تر هم شد. این اتفاق در پی درگیری بازیکن سابق بنفیکا با اندرسون بود که او را هُل داد. ضربه سر نونیس به بازیکن دانمارکی کریستال پالاس فوراً با کارت قرمز جریمه شد، اما او که کنترل خود را از دست داده بود حاضر به ترک میدان نمی‌شد و در نهایت با اصرار هم‌تیمی‌هایش از زمین بازی خارج شد.

با این حال تنها چهار دقیقه پس از این اتفاق لیورپول روی حرکت زیبای لوئیز دیاز و پاسی که جیمز میلنر به او داد به گل تساوی رسید. لیورپول اگرچه با این گل از شکست خانگی گریخت، اما برای دومین هفته متوالی امتیاز از دست داد. شاگردان یورگن کلوپ در هفته اول لیگ برتر نیز در خانه فولام 2-2 مساوی کرده بودند.

به این ترتیب لیورپول دو امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت تا در همین ابتدای راه چهار امتیاز از رقیب اصلی‌اش منچسترسیتی صدرنشین عقب بیفتد. در جدول رده‌بندی مسابقات پس از لیورپول و آرسنال که هر دو شش امتیازی هستند و برحسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم قرار دارند، برنتفورد چهار امتیازی سوم است و تیم‌های تاتنهام، نیوکاسل، لیدز یونایتد، چلسی و برایتون با همین تعداد امتیاز و با تفاضل گل‌های متفاوت به ترتیب در رده‌های چهارم تا هشتم قرار دارند. نکته مهم جدول در پایان هفته دوم رقابت‌ها، ماندن منچستریونایتد در قعر جدول رده‌بندی پس از قبول دو شکست متوالی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها