واکنش ستاره فرانسوی یوونتوس به کشته شدن کودکان در غزه+ عکس

درپی تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت ۱۵ کودک، "پل پوگبا" ستاره فرانسوی تیم یوونتوس با کودکان غزه ابراز همسبتگی کرد.

واکنش ستاره فرانسوی یوونتوس به کشته شدن کودکان در غزه+ عکس
کد خبر: 568095
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۰ ۱۴:۴۲:۰۸

"پل پوگبا" بازیکن فرانسوی تیم یوونتوس ایتالیا پس از تجاوزگری اخیر سه روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بار دیگر در حمایت از مسئله فلسطین درنگ نکرد.

به گزارش ایرنا، این ستاره فرانسوی در یک استوری در صفحه خود در شبکه "اینستاگرام"، عکسی از شش کودک شهید فلسطینی را منتشر کرد.

169848434

پوگبا در مورد این عکس نوشت: "خداوند مردم غزه را حفظ کند" که با نمادی از دو دست بلند شده به آسمان همراه است". وی جلوی این متن نیز ایموجی دست دعا را قرار داد.

پوگبا در بالای این عکس توضیح داد: چهره کودکانی که در غزه جان باختند.

این حمایت جدید پوگبا مورد تحسین گسترده کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت، به ویژه اینکه وی همواره موضع خود در حمایت از مسئله فلسطین را نشان می دهد.

پیشتر پوگبا که در تیم منچستر یونایتد بازی می کرد، درپی یورش رژیم صهیونیستی به محله "الشیخ جراح" در شهر اشغالی قدس در سال ۲۰۲۱ و تلاش این رژیم برای کوچاندن شهروندان فلسطینی از این محله، با آنها ابراز همبستگی و از آنها حمایت کرد.

در مناسبت دیگری نیز این بازیکن فرانسوی عکسی را در توییتر در حالی که پرچم فلسطین در دست داشت، منتشر کرد.

او زمانی که در تیم منچستر یونایتد بازی می کرد، در بازی با تیم فولهام در رقابت های سال ۲۰۲۰ -۲۰۲۱ انگلیس به همراه "آمادو دیالو" هم تیمی خودش پرچم فلسطین را دور ورزشگاه با خود حمل کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها