کد خبر: 566548
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۲:۴۶:۱۴
| |

بازتاب جهانی نمایش تمسخرآمیز هالک دروغین ایرانی

نمایش عجیب و تمسخرآمیز سجاد غریبی در مبارزه با رقیب قزاقستانی‌اش انتقادات زیادی را همراه داشته است.

بازتاب جهانی نمایش تمسخرآمیز هالک دروغین ایرانی
کد خبر: 566548
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۲:۴۶:۱۴

نمایش عجیب و تمسخرآمیز سجاد غریبی در مبارزه با رقیب قزاقستانی‌اش انتقادات زیادی را همراه داشته است.

به گزارش ایسنا، هالک ایرانی کمتر از 2 دقیقه در اولین بازی خود در بوکس دوام آورد و توسط رقیب سنگین وزن قزاق خود ناک اوت شد. این دو، مدت‌ها خواستار مبارزه با یکدیگر بودند و سرانجام ماه گذشته با امضای قراردادی این مسابقه نهایی شد.

این مسابقه برای شش راند دو دقیقه‌ای برنامه‌ریزی شده بود، ولی در همان راند اول هالک بادکنکی ایرانی شکست خورد و نتوانست به مبارزه ادامه دهد. 

هیچ‌کدام از این افراد جرأت نداشتند لباس‌های خود را برای این مبارزه درآورند. مدت‌ها شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه عکس‌های سجاد غریبی در شبکه‌های اجتماعی که ماهیچه‌های باورنکردنی را نشان می‌داد ویرایش شده‌ است، به همین دلیل او شب گذشته تی‌شرت را از تنش خارج نکرد.

در این مبارزه از همان دور اول مشخص بود که تیتان - با نام واقعی جومانوف آلمات باخیتوویچ - بسیار آماده‌تر از غریبی است. غریبی تنها یک مشت توانست به سمت حریفش بزند و در واقع به طور مداوم پشت خود را به حریفش کرده بود و در همان دقیقه اول ناک اوت شد.

او به بازی برگشت ولی ضربه بعدی او را ناک داون کرد و نتوانست دیگر ادامه دهد.

سایت asianmma نیز نوشت: هالک ایرانی شب گذشته اولین بازی خود را در بوکس انجام داد. به طرز عجیبی او برای مبارزه با رقیب اینستاگرامی تایتان قزاقستان از درآوردن پیراهن خود امتناع کرد!

برای مردی که شهرت خود را با انتشار عکس‌های برهنه برای به نمایش گذاشتن، هیکل چشمگیر خود به دست آورد، به نظر می‌رسد که شرایط بدنی او با آنچه در عکس‌ها به نمایش گذاشت فرق دارد. او اصرار داشت که برای این مبارزه تی‌شرت بپوشد که در راند ابتدایی نیز مبارزه به پایان رسید.

خیلی زود مشخص شد که سجاد غریبی هیچ ایده‌ای برای بوکس کردن ندارد. داور مسابقه را لغو کرد و او را از تحقیر بیشتر نجات داد. این یک نمایش شرم آور از مردی بود که به نظر می رسد چندان اهل بدنسازی نیست، چه برسد به یک بوکسور.

سجاد غریبی هنوز نزدیک به یک میلیون فالوور اینستاگرام دارد و احتمالاً برای این مبارزه پول قابل توجهی به دست آورده است، اما این پول نقد به قیمت نشان دادن تصویر واقعی او به دست آمد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها