کد خبر: 565358
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۱:۵۴:۳۷
| |

وقتی می‌خواهیم به هر طریقی در برگزاری جام جهانی مشارکت داشته باشیم!

خداداد عزیزی به عنوان «عضو‏ ستاد ‏هماهنگی‏ های مناطق آزاد برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر» منصوب شد.

وقتی می‌خواهیم به هر طریقی در برگزاری جام جهانی مشارکت داشته باشیم!
کد خبر: 565358
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۱:۵۴:۳۷

ستادی تشکیل شده با عنوان «ستاد ‌هماهنگی‌های مناطق آزاد برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر» و سردار سعید محمد مشاور رییس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد هم در حال تعیین اعضای آن است. روز شنبه سعید محمد طی حکمی خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران را به عضویت این ستاد درآورد. هفته گذشته نیز مراسمی در جزیره کیش برگزار شد تحت عنوان افتتاحیه جشنواره جزیره فوتبال که مهمانان بسیار زیادی داشت.

به گزارش روزنامه اعتماد، از روزی که قرار شده جام جهانی در قطر برگزار شود مقامات سیاسی و ورزشی ایران تاکید کرده‌اند می‌خواهند در برگزاری این رقابت‌ها دخیل باشند. در همین راستا ادعاها در مورد همکاری با قطر در میزبانی جام جهانی از برگزاری چند بازی در کیش شروع شد و به اسکان برخی تیم‌ها در ایران رسید. بعد پله‌پله انتظارات طرف ایرانی برای مشارکت پایین آمد و مثلا از اسکان تماشاچیان خارجی در کیش صحبت شد. بعد تماشاچیان خارجی تبدیل شدند به تماشاچیان ایرانی و در نهایت کار به اینجا کشید که فرودگاه‌های جنوب ایران می‌تواند به عنوان پارکینگ هواپیماهای قطری مورد استفاده قرار بگیرد! 

حالا ستاد هماهنگی‌های مناطق آزاد برای جام جهانی مطرح شده. ستادی که حداقل با جست‌وجوی معمولی نمی‌توان تعریفی برای آن پیدا کرد. اینکه چرا تشکیل شده و چه هدفی دارد؟ چه کار می‌خواهد بکند و به چه شکلی؟ اگر این ستاد تشکیل شده پس باقی ستادهایی که تشکیل شده بودند چه؟ در حکم سعید محمد برای خداداد عزیزی آمده است: « امید است با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود و در همکاری و هماهنگی با سایر اعضا زمینه مشارکت خیل علاقه‌مندان مردمی و به‌ویژه ورزشکاران و قهرمانان برای میزبانی هر چه شایسته‌‌تر جمهوری اسلامی ایران از هواداران و شرکت کنندگان جام جهانی قطر در مناطق آزاد کیش و قشم را فراهم ‌آورید.»

جملاتی کاملا نامفهوم که معلوم نیست به چه چیزی دلالت دارند و چه ارتباطی با خداداد عزیزی پیدا می‌کنند. مثلا چطور یک فوتبالیست سابق که هیچ سابقه مدیریتی ندارد می‌خواهد از «همه ظرفیت‌های موجود» استفاده کند تا ایران از شرکت‌کنندگان جام جهانی قطر به صورت شایسته «میزبانی» کند؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها