دلیخت امروز در تست‌های پزشکی بایرن مونیخ حاضر می‌شود

مدافع هلندی یووونتوس قرار است امروز در تست‌های پزشکی باشگاه بایرن مونیخ شرکت کند.

دلیخت امروز در تست‌های پزشکی بایرن مونیخ حاضر می‌شود
کد خبر: 563976
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۰۹:۳۴:۳۱

باشگاه بایرن مونیخ که جذب ماتیس دلیخت را در اولویت‌های نقل‌وانتقالات تابستانی خود قرار داده بود، سرانجام با یوونتوس بر سر انتقال این مدافع هلندی به جمع باواریایی‌ها به توافق رسید. بر اساس گزارش‌های منتشر شده؛ یوونتوس آخرین پیشنهاد بایرن را پذیرفته که پکیجی 80 میلیون یورویی شامل پرداخت رقم تضمینی 70 میلیون یورو بعلاوه 10 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده است.

به گزارش تسنیم، دلیخت که با بایرنی‌ها برای عقد قرارادی پنج ساله به توافق رسیده، قرار است امروز (دوشنبه) در شهر مونیخ حاضر شود و پس از شرکت در تست‌های پزشکی، قراردادش را با این باشگاه آلمانی امضا کند. گفته می‌شود با آمدن دلیخت، یک مدافع میانی از بایرن جدا خواهد شد که به نظر می‌رسد از بین پاوار، اوپامکانو و نیانزو باشد.

حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ و مارکو نپه مدیر فنی تیم فوتبال بایرن مونیخ اخیراً به منظور مذاکره با مدیران باشگاه یوونتوس بر سر دلیخت راهی شهر تورین شده بودند.

دلیخت 22 ساله که دو سال دیگر با باشگاه یوونتوس قرارداد داشت، یک قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا را با بانوی پیر تجربه کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها