کد خبر: 562584
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۵:۲۷:۴۲
| |

حمید درخشان، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال:

کی روش جز قلدری و بی احترامی چیزی به فوتبال ایران اضافه نکرد

کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان گفت: این شرایط نشان می دهد کسی دلش برای تیم ملی نمی سوزد و از فدراسیون تا بازیکن گرفته، نسبت به تیم ملی فوتبال بی اهمیت هستند.

کی روش جز قلدری و بی احترامی چیزی به فوتبال ایران اضافه نکرد
کد خبر: 562584
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۱۵:۲۷:۴۲

حمید درخشان درباره دو دستگی ملی پوشان فوتبال کشورمان می‌گوید: بازیکن هیچ حقی ندارد در مورد تیم ملی و نیمکت آن اظهار نظر کند، ملی پوش باید مثل یک سرباز به تیم ملی خدمت کند و افتخار کند پیراهن تیم ملی را بر تن می کند.

به گزارش خبرورزشی، وی افزود: البته این موضوع به ضعف فدراسیون فوتبال بر می گردد و مدیریت فوتبال ما ضعیف عمل می کند تا بازیکنان به خودشان چنین اجازه ای می دهند و دخالت می کنند. در شرایطی که فدراسیون باید برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و بازی های تدارکاتی برنامه ریزی کند، چنین حاشیه هایی گریبان تیم ملی را می گیرد.

درخشان در ادامه درباره کارلوس کی روش و بازگشت او نیز گفت: چرا تلاش می کنیم کسی را بیاوریم که کارنامه خوبی در جام ملتهای آسیا ندارد و در دو دوره جام ملتهای نتوانست کاری کند. واقعا کی روش چه نتیجه ای برای فوتبال ما داشته است؟ زمان کی روش ما فوتبال بی کیفیتی را به نمایش می گذاشتیم و در کل بهتر است بگویم کی روش چیزی به فوتبال ما اضافه نکرد. البته او قلدری، توهین و بی احترامی را به یادگار برای فوتبال ایران به ارمغان گذاشت، او حتی دبیر کل فدراسیون هم عوض می کرد تا در زمان او اقتدار تیم ملی را از دست بدهیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اظهارت حسن عباسی در خصوص بازیکنان فوتبال و خانواده‌های آنان نیز گفت: آقای عباسی در حدی نیست که بخواهد رد مورد ورزش و فوتبال صحبت کند، ایشان کی هستند که در مورد جامعه فوتبال اظهار نظر می کند؟ به نظر من نباید این اشخاص را بزرگ کنیم تا هر کسی به خودش اجازه ندهد در مورد چیزی که تخصص ندارد صحبت کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها