کد خبر: 560718
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۱:۳۴:۵۳
| |

پیشنهاد جدید بارسلونا به مونیخ رسید

باشگاه بارسلونا برای عملی کردن پروژه خرید مهاجم گلزن باواریایی‌ها، پیشنهاد جدیدی به بایرن مونیخ ارائه داد.

پیشنهاد جدید بارسلونا به مونیخ رسید
کد خبر: 560718
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۱:۳۴:۵۳

باشگاه بارسلونا که یکی از اهداف اصلی‌اش برای نقل‌وانتقالات تابستانی جاری، جذب روبرت لواندوفسکی است، هنور موفق نشده نظر باشگاه بایرن مونیخ برای فروش این مهاجم لهستانی را جلب کند. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ لواندوفسکی 33 ساله از جانب باشگاه بارسلونا تماسی دریافت کرده و مدیران این باشگاه او را از ارائه پیشنهاد جدیدشان به بایرن مونیخ مطلع کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، بر این اساس پیشنهاد بارسلونا که پیشنهاد سوم آنها به شمار می‌رود 40 میلیون یورو به علاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده است که گفته می‌شود در مجموع می‌تواند به عدد 50 میلیون یورو برسد. طبق گزارش رومانو؛ لواندوفسکی در تماسی که مدیران باشگاه بارسلونا با او داشته‌اند به آنها گفته که همچنان منتظر بارسلونا می‌ماند و امیدوار به عملی شدن این انتقال است.

نشریه آلمانی «بیلد» هم خبر داد؛ بایرن مونیخ خود را آماده آغاز مذاکرات با بارسلونا برای فروش لواندوفسکی می‌کند، این در حالی است که رقم مدنظر آنها برای این انتقال 50 میلیون یورو (شامل پاداش‌های در نظر گرفته شده) است.

بهترین بازیکن جهان به انتخاب فیفا تاکنون در 374 بازی، آمار 344 گل زده و 72 پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشته است.

او تاکنون به بایرن برای کسب 19 جام مختلف از جمله 8 قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها