داورزنی: می‌خواهیم والیبال زنان را به سطح اول آسیا برسانیم

رئیس فدراسیون والیبال ابراز امیدواری کرد تیم بانوان بتواند در بالاترین سطح آسیا قرار بگیرد.

داورزنی: می‌خواهیم والیبال زنان را به سطح اول آسیا برسانیم
کد خبر: 560703
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۱:۰۴:۱۶

محمدرضا داورزنی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین دور از تمرینات تیم ملی جوانان برای شرکت در قهرمانی آسیا، اظهارداشت: ما نزدیک به 4 ماه برای این تیم اردو داشتیم، 2 سال قبل به خاطر کرونا مسابقات نوجوانان آسیا را نداشتیم و مسیری که تیم جوانان شروع کرده منهای 3 نفر که از سال 97 تجربه حضور در تیم نوجوانان را داشتند بقیه بازیکنان از مسابقات آسیایی محروم بودند.

به گزارش فارس، رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: همه کشورهای آسیایی در این رده سنی این میدان را نداشتند به همین دلیل رقابت های قهرمانی آسیا امسال اولین میدان برون مرزی است. من فکر می‌کنم بیشتر تیم های شرکت کننده در مسابقات به دلیل اینکه همگی مسابقات نوجوانان را نداشتند شرایط متفاوتی با سایر مسابقات در سالهای قبل شاهد باشیم که پیش بینی سخت است چرا که تازه از تیم های خود رونمایی خواهند کرد. باتوجه به فرصتی که برای تیم ما فراهم شده، بازی تدارکاتی برایشان پیش بینی کردیم، ایتالیا رفتند، در داخل تمرینات خود را دنبال کردند که امیدواریم با توجه به آینده ای که برای بانوان در نظر گرفتیم بتوانیم از این بازیکنان تعداد بیشتری را در رده سنی بزرگسالان داشته باشیم.

داورزنی با اشاره به ظرفیت تیم جوانان، عنوان کرد: آنها ظرفیت خوبی دارند و پیش بینی من این است بتوانیم از جمع این تیم تعداد زیادی را برای آینده والیبال بزرگسالان خروجی داشته باشیم. رده های سنی رده ای است که کشورها برای پشتوانه سازی استفاده می کنند تا در رده سنی بزرگسالان از بازیکنان باتجربه که میدان دیده اند استفاده کنند. استراتژی فدراسیون این است که شرایطی را فراهم کند تا در رده های سنی و بزرگسالان در آینده به عنوان تیم های آسیایی برای سطح جهانی انتخاب شود. 

وی با بیان اینکه برای ما مهم است خودمان را به سطح بالای آسیا برسانیم و این اتفاق خواهد افتاد، گفت: استراتژی فدراسیون این است روی این موضوع سرمایه گذاری کند. شرایطی که فراهم می کنیم همین است و امیدواریم از این تیم بازیهای خوبی ببینیم. آنچه من از آنها خواستم نتیجه نبود، گفتم سعی خود را بکنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و مردم به جز نتیجه از عملکرد تیم راضی باشند. جنگندگی و فعل خواستن را صرف کنند تا نمایش خوبی از بازی والیبال داشته باشند تا هم خودشان راضی باشند و هم علاقمندان به والیبال.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها