ثروتمندترین ورزشکار مسابقات تنیس ویمبلدون کیست؟

براساس گزارش مجله فوربز، یک تنیسور حاضر در ویمبلدون ثروتی دارد که از سرنا ویلیامز و رافائل نادال هم بیشتر است.

ثروتمندترین ورزشکار مسابقات تنیس ویمبلدون کیست؟
کد خبر: 560649
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۰۸:۲۲:۵۷

مسابقات تنیس آزاد ویمبلدون از روز یکشنبه آغاز شده است و تماشاگران بعد از مدت ها دوری بالاخره این اجازه را پیدا کردند ورزشگاه های میزبان مسابقات را پر کنند. رافائل نادال و سرنا ویلیامز 2 تنیسور مطرح زنان و مردان جهان نیز در روز دوم مسابقات (سه شنبه) مقابل حریفان خود به میدان رفتند.

به گزارش فارس، شاید علاقمندان به تنیس فکر می کنند ویلیامز و نادال ثروتمندترین ستاره های تنیس ویمبلدون هستند اما با وجود درآمد بسیار زیاد آنها این ثروت قابل مقایسه با دارایی های جسیکا پگولا تنیسور شماره 8 زنان جهان نیست. این تنیسور 28 ساله در نخستین مسابقه خود روز سه شنبه مقابل دونا وکیچ از کرواسی قرار گرفت. تمام هدف این ورزشکار موفقیت در مسابقات ویمبلدون 2022 است.

این تنیسور آمریکایی یک امپراتوری میلیارد دلاری را از اموال پدرش و همین طور ورزش به ارث می برد. پدر 71 ساله او مهندس گاز و مدیر شرکت بوفالو بیلز است. براساس گزارش فوربز این بدان معناست که جسیکا روزی یک امپراتوری به ارزش 5.8 میلیارد دلار (4.5 میلیارد پوند) را تصاحب خواهد کرد. جسیکا پگولا از حرفه تنیس 4 میلیون پوند درآمد داشته که در مقایسه با ارثی که به او می رسد چیزی نیست.

رافائل نادال دارنده 22 عنوان قهرمانی گرنداسلم، 220 میلیون دلار در طول دوران کاری درخشان خود جمع آوری کرده است. این تنیسور اسپانیایی یکی از ثروتمندترین چهره های این ورزش است اما دارایی خالص او در مقایسه با 4.5 میلیارد پوندی پگولا تنها یک ذره است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها