اعتراض به واگذاری خانه بوکس آزادی به کشتی/ ثوری: با صدا بلند کردن حق ما را نخورید!

رئیس فدراسیون بوکس ایران نسبت به واگذاری زمین خانه بوکس آزادی به فدراسیون‌ کشتی توسط شرکت توسعه، اعتراض کرد.

اعتراض به واگذاری خانه بوکس آزادی به کشتی/ ثوری: با صدا بلند کردن حق ما را نخورید!
کد خبر: 560597
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۴:۳۳:۳۶

رئیس فدراسیون بوکس ایران نسبت به واگذاری زمین خانه بوکس آزادی به فدراسیون‌ کشتی توسط شرکت توسعه، اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، مجمع سالیانه فدراسیون بوکس ایران ظهر امروز (سه‌شنبه) ۷ تیر ۱۴۰۱، با حضور سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش، به میزبانی سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در جریان این نشست، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران نسبت به واگذاری زمین خانه بوکس آزادی به فدراسیون‌ کشتی توسط شرکت توسعه، اعتراض کرد.

ثوری در ابتدای این مجمع گفت: سال ۱۴۰۰ را با وجود همه مشکلات و سختی‌ها پشت سر گذاشتیم و همانطور که می‌دانید بدترین مشکل هم ویروس کرونا بود که چند سالی شرایط را سخت و خاص کرد. علاوه بر بیماری کرونا بحث اقتصادی هم وجود داشت که ما را خیلی اذیت کرد اما با کمک همه شما بزرگواران به نوعی بر این مشکلات اقتصادی فائق آمدیم.

او ادامه داد: الان با افتخار می‌گوییم که کار انجام نشده‌ای در رابطه با اردوها و اعزام به مسابقات تیم‌های ملی نمانده است. ما علاوه بر اعتباراتی که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به بوکس دادند، اعتباراتی را خارج از این دو مورد جذب کردیم تا کارهای ما ناقص نماند.

ثوری گفت: در سال ۱۴۰۰ افتخارات قابل توجهی برای بوکس به دست آمد. کسب اولین مدال جهانی، کسب اولین مدال طلای نوجوانان ایران در رده‌های سنی آسیا و در مجموع کسب ۱۹ مدال آسیایی و جهانی از جمله موفقیت‌هایی بود که در سال گذشته به دست آمد. تیم نیروهای مسلح ما برای اولین بار پس از انقلاب در جهان به مدال رسید.

رئیس فدراسیون بوکس ایران گفت: اصلی‌ترین مشکل بوکس ایران مسائل مالی است که امیدواریم در آینده با حمایت وزارت ورزش و کمیته این مشکل تا حد زیادی برطرف شود. سال ۱۴۰۰ پر افتخارترین سال فدراسیون بوکس بود اما متاسفانه نسبت به عملکرد ما کم توجهی زیادی شد که جا دارد ناراحتی خودم را اعلام کنم.

ثوری در واکنش به واگذاری زمین خانه بوکس آزادی به فدراسیون‌ کشتی اظهار کرد: متاسفانه شرکت توسعه خانه بوکس را بدون مشورت و به صورت غیر عقلانی خانه ما را به کشتی واگذار کرد تا جفای بزرگی در حق بوکس شود. خواهش می‌کنم در این مورد ورود کنید. قرار نیست هرکس صدایش را بلند کند و به خواسته‌های خود برسد. ما تنها فدراسیونی هستیم که فاقد یک جای مناسب برای برگزاری اردوهای خود هستیم. بستر خوابگاهی ما مناسب نیست. الان جایی نداریم که دو تیم در حد ۳۰ نفر را به اردو دعوت کنیم.

او در رابطه با راه اندازی بوکس بانوان نیز به پولادگر گفت: این مهم خواسته جمعی خانواده بوکس است. بوکس بانوان را که با توجه به حجاب اسلامی و ... باید تدبیر شود تا با یک کار کارشناسی این موضوع راه اندازی شود. باید آسیب‌ها و تهدیدها را بسنجیم تا این مهم راه اندازی شود. امیدوارم رویکرد خوبی را برای آینده بوکس کشور ایجاد کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها