نیمار جانشین استرلینگ در منچسترسیتی می‌شود؟

باشگاه منچسترسیتی ممکن است در اقدامی غیرمنتظره اقدام به جذب ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن کند.

نیمار جانشین استرلینگ در منچسترسیتی می‌شود؟
کد خبر: 560505
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۰۹:۲۱:۰۰

باشگاه منچسترسیتی که خود را آماده جدایی رحیم استرلینگ از جمع شاگردان پپ گواردیولا در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری می‌کند، ممکن است در اقدامی غیرمنتظره نسبت به جذب ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن برای جایگزینی استرلینگ اقدام کند.

به گزارش تسنیم، بر اساس ادعای پایگاه خبری «تودوفیچاخس» اسپانیا؛ با جدی‌تر شدن بحث پیوستن رحیم استرلینگ به چلسی، حالا منچسترسیتی ممکن است در اقدامی غافلگیرکننده در این تابستان سراغ به خدمت گرفتن نیمار برود، این در حالی است که به نظر می‌رسد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مصمم به فروش این ستاره برزیلی است. طبق این گزارش؛ منچسترسیتی در راه به خدمت گرفتن نیمار 30 ساله تنها نیست و باید با باشگاه‌هایی همچون بارسلونا و نیوکاسل رقابت کند.

نیمار تابستان 2017 در انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا جدا و به پای‌سن‌ژرمن پیوست و تاکنون در 144 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار 105 گل‌ زده و 76 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

در سوی دیگر نشریه «گاردین» انگلیس خبر داد؛ باشگاه چلسی پس از اینکه تاد بولی مالک مشترک این باشگاه به اطلاع مدیران باشگاه منچسترسیتی رسانده که قصد خرید رحیم استرلینگ را دارد، در حال برنامه‌ریزی برای ارائه پیشنهاد رسمی به این باشگاه است.

انتظار می‌رود این انتقال در ازای رقمی بین 50 تا 60 میلیون یورو عملی شود. این بال- مهاجم انگلیسی که یک سال دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد، تاکنون در 339 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفته و آمار 131 گل‌زده و 95 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها