کد خبر: 560051
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ۰۷:۴۰:۵۹
| |

سپاهان بمب نقل و انتقالاتی استقلال را هایجک کرد

باشگاه سپاهان به دنبال جذب یکی از گزینه‌های اصلی استقلال در نقل و انتقالات است.

سپاهان بمب نقل و انتقالاتی استقلال را هایجک کرد
کد خبر: 560051
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ۰۷:۴۰:۵۹

مدیران باشگاه استقلال طی روزهای اخیر به شدت از سوی هواداران این تیم تحت فشار قرار گرفته اند. آبی‌ها در حالی که سرگرم انتخاب سرمربی فصل خود بودند ستاره‌های لیگ برتری را در حال عکس گرفتن با پیراهن سرخ دیدند تا پرسپولیس یکی از پر مهره ترین تیم‌های سال‌های اخیر خود را تدارک ببیند.

به گزارش خبرورزشی، انتقاد هواداران استقلال از مدیران این باشگاه اما امروز به بالاترین حد خود طی یک سال گذشته رسیده است. جذب سعید صادقی توسط پرسپولیس آن هم در حالی که گفته می‌شد این بازیکن در تیررس استقلال است باعث خشم آبی‌ها شده است.

با این حال چند گزینه هنوز در لیست نقل و انتقالات این باشگاه باقی مانده اما ممکن است تعلل مدیران این باشگاه باعث شود تا این بازیکنان هم از دست بروند. یکی از گزینه‌هایی که این احتمال در خصوص آن وجود دارد کاوه رضایی است. در حالی که گفته می‌شد این بازیکن با استقلال به توافق رسیده است حالا خبر رسیده که باشگاه سپاهان مذاکرات خود را با مهاجم سابق آبی‌ها آغاز کرده است.

سپاهان تصمیم دارد تا با انتقال کاوه رضایی به این تیم به نوعی جای خالی سجاد شهباززاده را پر کند. سپاهان در نقل و انتقالات ۳ بازیکن بزرگ خود را از دست داده است و حالا تصمیم دارد مهره‌های باقی مانده در بازار را به اصفهان بکشاند.

باید منتظر ماند و دید ساکت می تواند این‌ هایجک بزرگ را به سرانجام برساند یا نه.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها