رئیس حراست فدراسیون فوتبال:

پاداش‌های خارج از عرف فدراسیون فوتبال هنوز برگشت داده نشده است

رئیس حراست فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص مسائل مختلف مانند اردوی تیم ملی در قطر، پاداش‌های خارج از عرف و همچنین تورهای جام جهانی ارائه کرد.

 پاداش‌های خارج از عرف فدراسیون فوتبال هنوز برگشت داده نشده است
کد خبر: 558935
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۱۰:۴۶:۱۵

 محمدحسین حمیسی در حاشیه کارگاه آموزشی افسران امنیتی با حضور مدرس AFC، اظهار داشت: طی امروز و فردا این کارگاه برگزار می شود. افسران امنیتی را در خصوص جایگاهشان در باشگاه ها، نقششان روی سکوها و حوزه هواداری، توجیه می کنیم.

به گزارش فارس، وی افزود: با هماهنگی با شورای تامین، نیروی انتظامی، یگان های ویژه و افسران امنیتی باشگاه ها این ارتباط را ایجاد می کنیم که حوزه فرهنگی باشگاه ها و نقش افسران امنیتی پررنگ تر شود. حوزه هواداری ساماندهی شود  تا شاهد اتفاقات خوب روی سکوها باشم. باشگاه ها باید در این حوزه فعال تر باشند. ان شاالله نیروهای امنیتی و انتظامی هم در کنارشان خواهند بود.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال در مورد اخباری که پیرامون بی نظمی های اردوی تیم ملی در قطر منتشر شد، عنوان کرد: بی نظمی نبوده، باید برنامه ریزی در سطح جام جهانی داشته باشیم. کادرفنی در حال ترمیم خودش است. امیدوارم بتوانیم خودمان را به سطح جام جهانی برسانیم. این اتفاقی است که در فدراسیون رقم می خورد. سرپرست فدراسیون هم طی دو روز گذشته جلساتی را با کادر فنی داشته که خیلی بود. در حال آماده سازی تیم برای این اتفاق هستیم. بی نظمی نبوده ولی نیازمند برنامه ریزی جهت استفاده از دقایق و ساعت ها برای تیم هستیم.

حمیسی در خصوص حضور افراد غیرمرتبط در هتل محل اردوی تیم ملی و همچنین ایام نقل و انتقالات، گفت: در هتل ها نه ولی در فصل نقل و انتقالات، کارگزاران، ایجنت‌ها و افرادی که بین باشگاه ها و بازیکنان مرتبط هستند، ممکن است با آن ها تماس داشته باشند. طبیعی هم هست اما اینکه بخواهند اردوی ما یا تیم های ملی ما را تحت تاثیر قرار بدهند، نبوده است.

وی در مورد نقش دلال ها در بستن قرادادها، عنوان کرد: قراردادها سال های قبل تیپی داشت که تقریبا بازنگری شده، ایجنت رسمی بازیکن قطعا باید مشخص و قرارداد را امضا کرده باشد. مدیران عامل باشگاه ها باید امضا کننده قرارداد باشند. یک نسخه به نهادهای نظارتی ارسال می شود. اظهار نظر در مورد ارقام قراردادها بر عهده من نیست ولی نهادهای نظارتی به این موضوع ورود می کنند.

حمیسی در مورد درخواست های غیرمتعارف ایجنت ها گفت: براساس صحبت با نهادهای نظارتی، باشگاه ها باید بودجه ای برای نقل و انتقالات در نظر بگیرند. مصارفشان باید در حد و اندازه آن بودجه باشد. اگر بخواهند هزینه اضافه ای به باشگاه تحمیل کنند در آینده مشکل ساز خواهد بود. هیات مدیره باشگاه ها باید بودجه را برای نقل و انتقالات در نظر بگیرند و بر اساس آن مدیرعامل هزینه کند.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال در مورد اینکه برخلاف تمام دنیا، مبلغ قراردادها در ایران هیچ وقت اعلام نمی شود، اظهار داشت: رئیس سازمان خصوص سازی گفت قرار است به خصوص در مورد باشگاه هایی که وارد بورس شدند، اعلام شود. امیدواریم اتفاق خوبی باشد و شفاف سازی شود. اگرچه بعضی ارقام و آپشن ها محرمانه است. همه جای دنیا هم همین است اما کلیاتش مانعی ندارد.

وی در مورد پاداش های خارج از عرفی که برخی پرسنل فدراسیون گرفتند و باید آن ها را برگردانند، گفت: هنوز برگشت داده نشده، در مورد برگشت آن باید ببینیم قوانین و مقررات چه می گوید. مباحث حقوقی هست که در فدراسیون پیگیری می شود.

حمیسی در خصوص تورهای جام جهانی عنوان کرد: بعضی از آژانس ها تبلیغات می کنند و به هواداران می گویند ما ساماندهی می کنیم و بلیت هم می دهیم. چنین چیزی نیست. فیفا خودش مستقیما بلیت می فروشد. باید از سایت فیفا خریداری شود و بعد از ان کشور و فدراسیون قطر کارتی را به نام حیاکارت صادر می کند. مثل فن آی دی روسیه است که نقش ویزا را دارد. با بلیت صادر می شود و می توانند وارد کشور قطر شوند. اینکه آژانس ها می گویند ما بلیت می دهیم و شما ثبت نام کنید، امکان ندارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها