کد خبر: 558438
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۱۰:۰۱:۳۱
| |

نیاز اصلی ملی‌پوشان بوکس چیست؟

ملی‌پوش بوکس ایران اظهار کرد: تنها نیاز بوکسورها درآمد کافی است که امیدوارم فدراسیون به این موضوع توجه کند.

نیاز اصلی ملی‌پوشان بوکس چیست؟
کد خبر: 558438
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۸ ۱۰:۰۱:۳۱

ملی‌پوش بوکس ایران اظهار کرد: تنها نیاز بوکسورها درآمد کافی است که امیدوارم فدراسیون به این موضوع توجه کند.

به گزارش ایسنا، مسلم مقصودی درباره برنامه‌های تیم ملی بوکس برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، توضیح داد: فعلا چیزی به ما اعلام نکرده‌اند و فقط زمان شروع اردو مشخص شده است. در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می‌کنیم و بعد از مسابقات قهرمانی کشور به آمادگی نسبتا خوبی رسیده‌ام.

او درباره وضعیت مصدومیت خود نیز گفت: متاسفانه در مسابقات قهرمانی کشور دچار چند آسیب دیدگی شدم که الان پیگیر درمان آن‌ها هستم. سعی دارم زیر نظر دکتر تمرینات خودم را با فشار کم‌ پیگیری کنم تا در ادامه به همراه سایر اردونشنیان تیم ملی، آماده مسابقات قهرمانی آسیا شوم. خداراشکر آسیب‌هایی که داشتم برطرف شده و کم کم آماده خواهم شد.

ملی‌پوش بوکس ایران درباره تعویق بازی‌های آسیایی نیز توضیح داد: به نظر من اگر اردوها مداوم باشد و بتوانیم در تورنمنت‌های بین‌المللی خوب هم شرکت کنیم، این تعویق به سود ما است، در غیر این صورت خوب نیست. امیدوارم این عقب افتادن مثبت باشد و فدراسیون بتواند تورنمنت‌ها و اردوهای مشترک سطح بالایی را برای تیم ملی فراهم کند تا نتایج بهتری نسبت به بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیای قبل کسب کنیم.

تکنیکی‌ترین بوکسور ایران، درباره سطح بوکسورهای دعوت شده به اردوی تیم ملی نیز توضیح داد: در حقیقت شخصا نمی‌توانم درباره خوب یا بد بودن بوکسورهای ایران حرفی بزنم، چون شاید من تاکتیک و شیوه متفاوتی را نسبت به کادرفنی در ذهن خودم داشته باشم. با این وجود می‌دانم که علیرضا استکی به عنوان سرمربی اصلا کاری با نام و نشان بوکسورها ندارد و تنها توانایی نفرات را مد نظر قرار می‌دهد. او حق را به حق دار می‌دهد. باید تا مسابقات آسیایی صبر کنیم تا سطح بوکسورها مشخص شود.

او درباره نیاز اصلی بوکسورهای ایران در اردوی تیم ملی نیز گفت: تنها چیزی که بوکسورهای ما نیاز دارند حقوق است. ما الان هم از فدراسیون حقوق می‌گیریم، اما با این مبلغ ناچیز در چنین شرایط سختی نمی‌توان زندگی را گذراند. اکثر ما از زندگی عادی خود می‌گذریم و به اردو می‌رویم، به نظرم باید حقوقی باشد که کفاف خرجی بوکسورها را بدهد. از زمانی که سیامک صالحی و علیرضا استکی آمدند حقوق هست اما امیدوارم این حقوق نیز افزایش یابد.

مقصودی تاکید کرد: اگر بوکسورهای ایران از نظر مالی در حدی حمایت شوند که دغدغه ذهنی نداشته باشند قطعا بهترین نتایج را کسب می‌کنند. حقوق آنچنانی هم نمی‌خواهیم، فقط در حدی که دغدغه‌های ذهنی برای یک زندگی معمولی برطرف شود. بحث مسائل مالی خیلی تاثیر منفی دارد و امیدوارم این موضوع مد نظر فدراسیون قرار بگیرد. حتی اگر بوکسورها از نظر مالی تامین شوند، باور کنید از اردوهای خارجی هم بهتر است.

ملی‌پوش بوکس ایران، در پایان صحبت‌های خود باتشکر از زحمات سیامک صالحی نایب رئیس فدراسیون به دلیل حمایت‌های مالی و آرزوی بهبودی بیماری او، علیرضا استکی و حسین ثوری سرمربی و رئیس فدراسیون به دلیل تلاش مضاعف برای موفقیت بوکسورها،‌ اظهار کرد: این عزیزان از جان خود برای موفقیت تیم ملی مایه می‌گذارند و من هم واقعا الان به مدال طلای آسیا فکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم با کسب قهرمانی در آسیا جواب زحمات این عزیزان را هم بدهم. هدف من طلای آسیا است و امیدوارم با یاری خداوند و تلاشی که می‌کنم به این مهم دست یابم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها