کد خبر: 557070
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۱۷:۲۷:۱۷
| |

حسینی:

فردا با درویش و گل‌محمدی صحبت می‌کنم/ ۲ سال اجازه ندادند پرسپولیس کاری انجام دهد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ان‌شاءالله از فردا و پس فردا با رضا درویش و یحیی گل‌محمدی درباره شرایطم صحبت خواهم کرد.

فردا با درویش و گل‌محمدی صحبت می‌کنم/ ۲ سال اجازه ندادند پرسپولیس کاری انجام دهد
کد خبر: 557070
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۱۷:۲۷:۱۷

سیدجلال حسینی اظهار داشت: خدا را شکر بعد از چند سال تلاش توانستیم سالن ورزشی را افتتاح کنیم و خوشحالم که دوستان ما امروز حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، وی در پاسخ به این سؤال که بازیکنان دیگر را به این کار تشویق می‌کند، گفت: دوستان قول دادند و امیدوارم به همه ورزشکاران کمک کنند. به ما هم خیلی از دوستان کمک کردند و امیدوارم که بتوانیم برای ورزش قدم‌های بزرگی برداریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آینده‌اش فوتبالی‌اش تصریح کرد: از روزی که لیگ تمام شد، من دنبال کار این مجموعه بودم. ان‌شاءالله از فردا، پس فردا هم با مدیرعامل پرسپولیس و هم با گل‌محمدی صحبت خواهم کرد.

حسینی در پاسخ به این سؤال که «احتمال دارد به ملوان بروید؟»، یادآور شد: اصلاً درباره این مسائل هنوز صحبت نشده است. ملوان با مازیار زارعی و پژمان نوری تیم قدرتمندی شده است و امیدوارم این شرایط را ادامه بدهند.

وی درباره خریدهایی که پرسپولیس داشته‌ است، خاطر نشان کرد: امسال بعد از دو سه سال که یا پنجره پرسپولیس بسته بود و یا اجازه نمی‌دادند که کاری انجام شود، با تلاش زیاد نسبت به سال‌های قبل کارهای بهتری انجام می‌شود و امیدوارم آقای درویش همین شرایط را حفظ کند. متأسفانه دو سال نگذاشتند و امیدوارم امسال با قدرت زیاد کار را شروع کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها