«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بررسی شایعه جدایی هافیک پرسپولیس/ سرلک پیشنهاد اروپایی ندارد

در حالی که قرار بود میلاد سرلک، هافبک پرسپولیس، برای مذاکره به باشگاه برود این اتفاق نیفتاد تا شایعات در مورد جدایی او قوت بگیرد.

بررسی شایعه جدایی هافیک پرسپولیس/ سرلک پیشنهاد اروپایی ندارد
کد خبر: 554987
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۰:۴۵:۰۰

در حالی که قرار بود میلاد سرلک، هافبک پرسپولیس، برای مذاکره به باشگاه برود این اتفاق نیفتاد تا شایعات در مورد جدایی او قوت بگیرد. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مورد نیامدن سرلک برای مذاکره گفت: «بنا بود بیایند اما نیامدند. اگر نخواهند بیایند به دنبال گزینه جایگزین می‌گردیم.»

به گزارش اعتمادآنلاین، این اتفاق در حالی رخ داد که هفته پیش برخی خبرگزاری‌ها نوشتند سرلک پیشنهاد خارجی دارد. قبل از این هم در مقاطعی رسانه‌ها روی پیشنهادهای خارجی هافبک پرسپولیس مانور می‌دادند. با این حال طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین از نزدیکان میلاد سرلک به دست آورده این بازیکن دست‌کم از هیچ باشگاه اروپایی پیشنهاد ندارد و اگر هم پیشنهادی روی میز باشد مربوط به تیم‌های عربی حاشیه خلیج‌فارس می‌شود.

سرلک در آخرین لیست دعوت دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی فراخوانده شده. با توجه به علاقه مربی کروات به سبک بازی سرلک به نظر می‌رسد او می‌تواند یکی از مسافرین جام جهانی قطر باشد، البته به این شرط که با یک انتخاب اشتباه در آستانه جام جهانی همه بافته‌هایش را پنبه نکند. با توجه به قطعی بودن عدم وجود پیشنهاد اروپایی، سرلک در صورت جدایی از پرسپولیس باید راهی یکی از تیم‌های عربی شود و این ریسک بسیار بزرگی در آستانه جام جهانی است. همین حالا برخی از هافبک‌هایی که در دو سال گذشته راهی لیگ‌های امارات و قطر شدند می‌خواهند در فصل جدید به لیگ ایران برگردند تا بیشتر فرصت بازی پیدا کنند.

این احتمال هم وجود دارد که سرلک برای بازارگرمی دست به چنین کاری زده است، رفتاری که این روزها بسیاری از بازیکنان انجام می‌دهند تا در قرارداد به اعداد بالاتری دست پیدا کنند. این در حالی است که هفته پیش از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شد سرلک از لحاظ مالی با باشگاه به توافق رسیده و فقط منتظر انتهای فصل است تا اگر پیشنهاد خارجی خوبی نداشت برای امضای قرارداد اقدام کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها