کد خبر: 554812
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۱۳:۳۷:۰۶
| |

واکنش تلخ همسر ناصر حجازی به ماجرای دعوت به جشن قهرمانی/ اصلاً نمی‌دانم جشن استقلال کجا هست

همسر زنده یاد ناصر حجازی گفت: از دور و اطرافیان شنیدیم که ما را برای شرکت در مسابقه استقلال و بعد از آن جشن قهرمانی دعوت کردند اما نه دعوتنامه‌ای در دستمان است نه پیامی از باشگاه دریافت کردیم.

واکنش تلخ همسر ناصر حجازی به ماجرای دعوت به جشن قهرمانی/ اصلاً نمی‌دانم جشن استقلال کجا هست
کد خبر: 554812
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۱۳:۳۷:۰۶

بهناز شفیعی، همسر زنده یاد ناصر حجازی بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، در ارتباط با اخبار منتشر شده طی ۲۴ ساعت گذشته در ارتباط با دعوت خانواده ناصر حجازی به استادیوم آزادی برای تماشای بازی و جشن قهرمانی استقلال اظهار داشت: «تا این لحظه هیچ کس از باشگاه با ما تماس نگرفته و در این ارتباط دعوت نامه ای هم به دست ما نرسیده است».

به گزارش خبرورزشی، وی ادامه داد: «اصلا نمی‌دانیم این مراسم کجا قرار است برگزار شود! عده ای می‌گویند جشن در استادیوم آزادی است و یک عده می‌گویند قرار است در تالاری نزدیک کمپ ناصر (حجازی) برگزار شود».

همسر زنده یاد حجازی در این باره که آیا در این جشن شرکت می‌کند یا نه گفت: «اولا که آدم بدون دعوت جایی نمی‌رود؛ بعد هم فعلا مشغول مریض داری هستم».

وی در این باره توضیح داد: «چون دخترم آتوسا در جریان بازی فوتبال با تیم هنرمندان رباط صلیبی اش دچار پارگی شده و این روزها در کلینیک دکتر نوروزی مشغول فیزیوتراپی است به همین خاطر مشغول کارهای دخترم هستم و سرم شلوغ است».

شایان ذکر است؛ طی ۲۴ساعت گذشته بارها در صفحات اینستاگرامی‌و کانال‌های تلگرامی هواداری باشگاه استقلال اعلام شده بود که همسران منصور پورحیدری و ناصر حجازی دو پیشکسوت فقید باشگاه استقلال به جشن قهرمانی دعوت شده اند.

دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان امشب از ساعت ۱۹ در استادیوم آزادی برگزار و پس از آن جشن قهرمانی انجام خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها