کد خبر: 554533
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۱۲:۳۷:۵۹
| |

صالحی امیری: آیین‌نامه برگزاری انتخابات تا فردا برای IOC ارسال می‌شود

رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد که تا فردا آیین نامه برگزاری انتخابات مجدد برای کمیته بین‌المللی المپیک ارسال می‌شود.

صالحی امیری: آیین‌نامه برگزاری انتخابات تا فردا برای IOC ارسال می‌شود
کد خبر: 554533
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۱۲:۳۷:۵۹

رضا صالحی امیری در جمع خبرنگاران در مورد حمایت کمیته ملی المپیک از تیم فوتبال امید بیان کرد: وظیفه ما حمایت مادی و معنوی از تیم ملی فوتبال امید است اما مسئولیت این تیم با فدراسیون فوتبال است و ما دخالتی نداریم. ما به صورت هفتگی با آقای ماجدی و دیگر همکاران در فدراسیون فوتبال ارتباط داریم. مقداری به تیم فوتبال امید کمک مالی کردیم و باز هم انجام می‌دهیم. من باور دارم که آقای مهدوی کیا و همکارانش اراده این را دارند که تیم فوتبال امید را به المپیک پاریس ببرند و انشاالله این اتفاق هم رخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، صالحی امیری در مورد لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران و کانادا نیز گفت: من در جریان مسائل لغو این دیدار نیستم.

او در مورد زمان ارسال مجدد آیین نامه انتخاباتی به کمیته بین‌المللی المپیک گفت: ما آیین نامه را در اسفند برای کمیته بین‌المللی المپیک ارسال کردیم که یک روز قبل از مجمع فوق العاده پاسخ آن را برای ما فرستادند. اصلاحات را در مجمع فوق العاده انجام دادیم. طی امروز یا حداکثر تا فردا مجدداً آیین نامه را برای کمیته بین‌المللی المپیک ارسال می‌کنیم. برداشت ما این است که هیچ مشکلی از جهت آیین نامه برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک نخواهیم داشت.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران در واکنش به حادثه فرو ریختن متروپل و در گذشته تعدادی از هموطنان در آبادان تصریح کرد: من در خوزستان زیسته‌ام. مردم آن استان بسیار خونگرم و با معرفت هستند. آنها پاره تن ایران هستند. تاریخ خوزستان رشادت و شجاعت و شهادت است. این شایسته نیست که مردم خرمشهر از نبود آب شیرین و مردم آبادان از گرد و خاک ناراحت باشند. فکر می‌کنم دولت باید برنامه ویژه‌ای را برای استان خوزستان در نظر بگیرد. خوزستان واقعاً این را میخواهد به یک فردی در کابینه دولت داشته باشد که سخنگویش باشد. فراموش نکنیم سفره ملت در خوزستان باز است. به تمام کسانی که در این حادثه تلخ عزادار شدند، تسلیت می‌گویم و برای تمام انسان‌های بی گناهی که در این حادثه از دنیا رفتند طلب رحمت الهی را داریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها