کد خبر: 553938
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۵ ۰۷:۵۹:۳۶
| |

عطایی: هیچ تیمی به اندازه ایران تغییر نداشته است

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بیشترین تغییر را تیم ملی والیبال ایران نسبت به تمام تیم‌های آسیایی و جهانی شرکت کننده در المپیک دارد، مسابقات لیگ ملت‌ها بسیار سنگین است و بهترین حالت این است که فشار را کم کنیم.

عطایی: هیچ تیمی به اندازه ایران تغییر نداشته است
کد خبر: 553938
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۵ ۰۷:۵۹:۳۶

بهروز عطایی در حاشیه اردوی تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت تیم ملی وضعیت قابل قبولی دارد و سعی می‌کنیم در دو هفته مانده تا شروع لیگ ملت‌ها تمرینات و دو بازی تدارکاتی به گونه ای پیش ببریم که اوج آمادگی تیم در زمان شروع مسابقات باشد و بازی‌های قابل قبولی در لیگ ملت‌ها ارائه کنیم.

به گزارش ایرنا، وی افزود: البته هفته اول دیدارهای بسیار سختی در پیش رو داریم و بسیار حساس است. چون با حریفان اصلی آسیا بازی داریم و برای حفظ رده دهم تیم ملی در رده بندی جهانی بسیار مهم است. در مسابقات انتخابی المپیک و بازی های آسیایی هم با این رقبا روبرو می‌شویم و در مجموع حریفان بسیار کلیدی برای والیبال ایران هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: تیم‌ ژاپن با ترکیب کامل المپیک در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شود و تیم چین نیز که سوم آسیا در سال ۲۰۲۱ شد با تمام قوا می‌آید و بیشترین تغییر را تیم ملی والیبال ایران نسبت به تمام تیم‌های آسیایی و جهانی شرکت کننده در المپیک دارد.

وی ادامه داد: فکر می کنم تیم ایران با بیش از ۹۰ درصد ترکیب فعلی اش نسبت به المپیک تغییر کرده است و حتی پنج بازیکن فقط عبادی پور و شریفی را همراه داریم.

عطایی خاطرنشان کرد:‌ شنبه شب راهی صربستان می شویم دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد خواهیم داشت در این مسابقات قوانین جدید لیگ ملت ها را نیز اجرا می کنیم که بازیکنان هماهنگ تر شوند.

وی با اشاره به اینکه قوانین تایم اوت و وقت استراحت فنی در لیگ ملت ها تغیییر کرده است، گفت: مسابقات بسیار معتبر داریم و تیم ها با قدرت کامل وارد این مسابقات می شوند استراتژی بازی با بهترین کیفیت است و سعی می‌کنیم در جریان مسابقات از بازیکنان بیشتری استفاده کنیم تا تعداد بازیکنان بیشتری در این فضا تجربه کسب کنند.

عطایی گفت: نتیجه عملکرد تیم ایران در لیگ ملت‌ها واقعا قابل پیش بینی نیست و چون از ترکیب هفته دوم تیم ها نیز اطلاعی نداریم. تیم های اروپایی نیز با قدرت کامل در مسابقات حاضر می شوند. پیش بینی خیلی سخت است و تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

وی اضافه کرد:‌در سال ۲۰۱۸ در لیگ ملت ها دهم شدیم و در ۲۰۱۹ پنجم شدیم و ۲۰۲۱ با تمام سرمایه های والیبال ایران دوازدهم شدیم. مسابقات لیگ ملت ها بسیار سنگین است و بهترین حالت این است که فشار را کم کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها