کد خبر: 552906
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۰۸:۰۲:۴۰
| |

اولین واکنش‌ها به مهاجرت بالسینی/ اسکندریون: شنای ایران قائم به فرد نیست

رئیس کمیته فنی شنا گفت: شنای ایران قائم به فرد نیست و جایگزین‌های خوبی برای بالسینی داریم.

اولین واکنش‌ها به مهاجرت بالسینی/ اسکندریون: شنای ایران قائم به فرد نیست
کد خبر: 552906
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۰۸:۰۲:۴۰

حمید اسکندریون درخصوص اعلام خبر جدایی متین بالسینی از تیم ملی شنا اظهار داشت: ما پیش از این نظرمان را در خصوص بالسینی اعلام کرده‌ایم. او بدون اطلاع ما و برای ادامه تحصیل از کشور خارج شد. فدراسیون برای حضور او در مسابقات جهانی در انتظار دریافت مدارکش بود، اما نه خودش و نه خانواده‌‌اش با ما همکاری نکردند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: ما آنقدر شناگر خوب داریم که به امثال متین بالسینی نیازی نداریم، هرچند که او هم شناگر قابل و توانمندی است. فدراسیون روی وی سرمایه‌گذاری کرده و همین موفقیت‌هایی که هم بالسینی کسب کرده حاصل تلاش یک مجموعه بوده است. خدا شاهد است که استخر آزادی به صورت اختصاصی در اختیار او قرار داشت، اما شنای ایران قائم به فرد نیست و جایگزین‌های خوبی برای او داریم. 

رئیس کمیته فنی شنا گفت: در حال حاضر چند شناگر خوب در خارج از کشور داریم که با فدراسیون در ارتباط هستند و رکوردهای خود را برای ما ارسال می‌کنند. اگر شرایط فراهم شود می‌توانیم از حضور آنها هم استفاده کنیم، چراکه آنها آمادگی خود را برای حضور در مسابقات مختلف با پرچم کشورمان اعلام کرده‌اند.

اسکندریون درمورد احتمال بازگشت بالسینی به ایران، عنوان کرد: این تصمیمی است که متین خودش گرفته و حالا هم خودش باید تصمیم جدید بگیرد. او می‌تواند با حضور در کشور دیگری فقط به تحصیل خود ادامه دهد و همچنان راه برگشت برای او باز است. امیدوارم مشاوران وی بتوانند به درستی او را راهنمایی کنند تا بیش از این از مسیر خارج نشود.

وی در پاسخ به این سوال که بالسینی چگونه توانسته از کشور خارج شود، تصریح کرد: او مدتی در امارات بود و پس از آن به بهانه ادامه تحصیل راهی انگلیس شد. فدراسیون هیچ معرفی‌نامه‌ای به وی نداد و هیچ نقشی در خروج او از کشور نداشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها