کد خبر: 549689
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ۲۱:۱۴:۵۵
| |

مرگ مینو رایولا تایید شد

​مینو رایولا، یکی از مطرح‌ترین عوامل فوتبال جهان، در سن ۵۴ سالگی به دلیل بیماری درگذشت.

مرگ مینو رایولا تایید شد
کد خبر: 549689
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ۲۱:۱۴:۵۵

مینو رایولا نماینده برخی از بزرگترین بازیکنان فوتبال از جمله ارلینگ هالند، زلاتان ابراهیموویچ و پل پوگبا بود. ماتییس دی لیخت، جیانلوئیجی دوناروما، جسی لینگارد، بلز ماتویدی، هیروینگ لوزانو و ماریو بالوتلی نیز از جمله موکلان او بودند.

به گزارش ایسنا، به نقل از ساکرنت، روز پنجشنبه، خبر درگذشت او پیش از موعد منتشر شد که رایولا با رد آن در پستی نوشت: وضعیت سلامت فعلی من فعلا خوب است. برای دومین بار در چهار ماه عصبانی شدم، آنها من را می‌کشند.

حال در بیانیه‌ای که خانواده رایولا در روز شنبه منتشر کرد، آمده است: "با غم و اندوه بی‌پایان درگذشت دلسوزترین و شگفت‌انگیزترین مدیربرنامه فوتبالی را به اشتراک می‌گذاریم. مینو با همان قدرتی که برای دفاع از بازیکنان ما روی میز مذاکره از خود نشان داده بود تا آخر جنگید. ماموریت مینو برای تبدیل فوتبال به مکانی بهتر برای بازیکنان با همان علاقه ادامه خواهد یافت. ما از همه به خاطر حمایت عظیمی که در این دوران سخت دریافت کردیم تشکر می کنیم."

او که در سال ۱۹۶۷ در ایتالیا متولد شد، یک سال بعد به هلند نقل مکان کرد و در آنجا به عنوان بازیکنی در سطح جوانان نماینده تیم هارلم بود. رایولا علیرغم اینکه به عنوان یک بازیکن حرفه ای نتوانست به فوتبال بپردازد، برای تبدیل شدن به یک مدیربرنامه، در ابتدا برای شرکتی به نام Sports Promotions کار می کرد. او برای شروع، کسب و کار خود را ترک کرد و اولین انتقال بزرگ مستقل او انتقال پاول ندود از اسپارتا پراگ به لاتزیو در سال ۱۹۹۶ بود. در سال ۲۰۱۶، او در انتقال پوگبا از یوونتوس به منچستریونایتد با مبلغ ۸۹.۳ میلیون پوند تاثیر داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها