واکنش «مهدی» به زمان دیدار پرسپولیس و پیکان:

هر ساعتی باشد برخی ایراد می‌گیرند

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با اشاره به زمان دیدار پرسپولیس و پیکان گفت: علت برگزاری بازی در ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه این است که علاقمندان بیشتری بتوانند این مسابقه را از پای گیرنده‌های تلویزیونی دنبال کنند. ما هر ساعتی بازی را برگزار کنیم برخی ایراد می‌گیرند.

هر ساعتی باشد برخی ایراد می‌گیرند
کد خبر: 549625
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ۱۵:۲۶:۳۰

سهیل مهدی در واکنش به این سئوال که علت انتخاب ساعت ۲۰:۴۰ برای دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با توجه به اتمام ماه مبارک رمضان چیست؟ اظهار داشت: واقعیت این است هر ساعتی که انتخاب کنیم، برخی از دوستان ایراد می‌گیرند.  

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: ساعت بازی‌ها را بر این اساس انتخاب می‌کنیم که بیشترین تعداد هواداران بتوانند رقابت‌ها را دنبال کنند. از سویی دیگر به گرمای هوا هم نزدیک می شویم و استادیوم‌هایی مانند آزادی نشان دادند قابلیت برگزاری زیر نور با حضور هواداران را دارند و از این فرصت استفاده می‌کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تاکید کرد: مسابقات را ساعت ۱۶ برگزار می‌کردیم عده‌ای گلایه داشتند که نمی توانند در این ساعت بازی را تماشا کنند، الان هم که به این ساعت موکول شده بازهم گروهی دیگر نظرهایی دارند. در کل هر ساعتی که باشد برای گروهی مناسب است و شاید برای گروهی دیگر نه.

وی ادامه داد: هفته‌های پایانی از جذابیت خاصی برخوردار است و تمام تلاش من و همکارانم این است که بیشترین تعداد هواداران فوتبال بتوانند این مسابقات را به شکلی مطلوب دنبال کرده و تماشا کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها