کد خبر: 549170
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۰۷:۴۶:۱۴
| |

تورنمنت پرحاشیه والیبال

در هفته های اخیر حضور تیم والیبال شهداب یزد در تورنمنت NASSPORTS امارات جنجال آفرین شد و بسیاری نسبت به درج پرچم امارات روی پیراهن این تیم معترض شدند.

تورنمنت پرحاشیه والیبال
کد خبر: 549170
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ ۰۷:۴۶:۱۴

 ماجرای حضور باشگاه ایرانی در تورنمنت امارات و درج پرچم این کشور روی پیراهن تیم جنجال‌آفرین بود اما علامت سوال‌هایی در خصوص واکنش فدراسیون نسبت به این ماجرا وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، یکی سری از انتقادات مربوط به این است که چطور فوتبالیست ها اجازه حضور در لیگ امارات با نام جعلی خلیج عربی را نداشتند اما یک تیم والیبال حتی در یک تورنمنت دوستانه با پرچم امارات حاضر می شوند. یکی از مسئولان شهداب در گفت وگو با خبرآنلاین تاکید کرد که هیچ گونه نامی از خلیج عربی در این تورنمنت نبوده و اگر این چنین بود باشگاه تحت هیچ شرایطی در رقابت ها حاضر نمی شد.

او نیز به مانند امیر شرافت تاکید کرد که حتی نام کشورما از سوی گزارشگر اعلام شده و و حتی در درج نام تیم هم از کلمه ایران استفاده شده و تمام تیم ها با پرچم امارات به معنای برگزاری این تورنمنت در این کشور شرکت کردند و معنای فروختن نام ایران نبوده است.

به هرشکل آن چه که امروز مورد توجه است صحبت های متناقض به خصوص از سوی فدراسیون است. فدراسیونی که خودش مجوز اعزام داده حالا می گوید به دنبال بررسی است. آیا این کار نباید قبل از اعزام صورت بگیرد؟! اگر هم صورت گرفته پس دیگر صحبت درباره بررسی به چه معناست؟

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها