نگرانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

مانند دوران مدیریت انصاری‌فرد پول‌ها به اشتباه هزینه نشود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مانند دوران مدیریت انصاری‌فرد پول‌ها به اشتباه هزینه نشود و قراردادهای عجیب و غریب بسته نشود.

 مانند دوران مدیریت انصاری‌فرد پول‌ها به اشتباه هزینه نشود
کد خبر: 548597
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۱۱:۱۶:۱۲

اسماعیل حلالی، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و شروع مذاکرات مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر کادرفنی سرخ‌پوشان، اظهار داشت: این حق باشگاه است که بر اساس سلیقه کادرفنی تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کند. اما نکته مهم اینجاست که تیم 6 بازی حساس پیش‌رو دارد. ممکن است در تیم تزتزل به وجود آورد. 

به گزارش ایلنا، وی افزود: بازیکنی که ببیند در لیست تمدید قراردادها وجود ندارد؛ قطعاً در بازی‌های بعدی روی روحیه‌اش تاثیر منفی می‌گذارد. ای کاش زودتر پروسه تمدید قرارداد را شروع می‌کردند یا اینکه صبر می‌کردند تکلیف قهرمان لیگ مشخص شود، بعد از آن تمدیدقراردادها را پیش ببرند. البته یک یا 2 بازیکن خاص تیم، اگر قراردادشان تمدید شود، اشکالی ندارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا کادرفنی سرخ‌پوشان در انتهای فصل باید تغییر کند، گفت: تقویت دستیاران یحیی گل‌محمدی مسئله درون باشگاهی است که درویش و سرمربی تیم باید درباره آن نشست بگذارند و صحبت کنند. دلم نمی‌خواهد درباره همکارانم صحبتی کنم؛ اما طبیعتاً تیمی که موفق نشده باید بازنگری کند. پرسپولیس باید نقاط ضعف و قوتش را در لیگ بیستم بررسی کند. 

حلالی پیرامون چرا نقل و انتقالات پرسپولیس در لیگ بیست و یکم موفق نبود، عنوان کرد: چون تیم به اندازه کافی پول نداشت. بازیکنی که از قطر پیشنهاد 50 میلیاردی دارد با پیشنهاد 3 میلیاردی پرسپولیس موافقت می‌کند؟ در پایان فصل بیستم، بازیکنان مهمی از تیم جدا شدند. ساختار دفاعی تیم را دادیم، رفت! تیمی که در یک فصل 8 تا 10 گل دریافت می‌کرد، در بازی دوستانه 2 یا 3 گل می‌خورد. 

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2023 را کسب کند، تصریح کرد: از میان چند اشکالی که به تیم وارد شده، بعید می‌دانم در آکادمی تغییر خاصی ایجاد شده باشد. درباره بقیه موارد هم هنوز مشخص نیست،‌ پیگیری باشگاه به کجا رسیده است؟ تا زمانی که باشگاه زیانده باشد و حق پخش دریافت نکند برای لیگ قهرمانان آسیا و جذب بازیکنان مدنظرش مشکل دارد. امیدوارم پولی که از بورس دریافت شده به حساب باشگاه بنشیند.

حلالی در پایان گفت: اگر پول بورس نمی‌رسید شاید باشگاه به فلاکت می‌افتاد. امیدوارم مانند دوران مدیریت انصاری‌فرد پول‌ها به اشتباه هزینه نشود و قراردادهای عجیب و غریب بسته نشود. حق پخش هم باید به تیم تزریق شود وگرنه قرارداد با کارگزار فایده زیادی ندارد، چون تیم 2 برابر آن هزینه می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها