کد خبر: 548595
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۱۱:۱۳:۳۷
| |

مدافع تیم فوتبال نساجی :

برنده قطعی جام حذفی هستیم

مدافع تیم فوتبال نساجی این تیم را برنده قطعی جام حذفی می‌داند.

برنده قطعی جام حذفی هستیم
کد خبر: 548595
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۱۱:۱۳:۳۷

محمد قربانی مدافع ملی پوش امید تیم نساجی مازندران که با این تیم توانست به فینال جام حذفی صعود کند در خصوص بازی پایانی جام حذفی گفت: ابتدا در مورد خودم باید بگویم که برای من در این شرایط سنی  رفتن به فینال بسیار با ارزش است و اینکه اگر بتوانیم قهرمان شویم این موضوع اتفاق بسیار مهمی در فوتبالم خواهد بود. مجموعه نساجی برای رسیدن به این مرحله زحمات زیادی کشید، از مدیریت و کادرفنی گرفته تا بازیکنان برای رسیدن به فینال تلاش کردند و حالا فکر می‌کنم شایسته بهترین اتفاقات هستند. واقعاً مجموعه نساجی بهترین است و من در این مدتی که در خدمت تیم هستم که نفرات حاضر در تیم هم فنی و هم اخباری بهترین هستند و از مالک تا سرمربی صداقت در رفتار و کردار آنها دیده می‌شود.

به گزارش ایلنا، وی در مورد همکاری با ساکت الهامی گفت: من فوتبالم را مدیون آقای الهامی هستم و ایشان به من این فرصت را داد تا بتوانم  در سنی کم در لیگ برتر بازی کنم و کسب تجربه کنم. در مورد آقای الهامی هم من نباید صحبت کنم اما فقط همین را بگویم که از نظر فنی کوچک ترین نکات را هم نمی گذرد.

مدافع نساجی در ادامه گفت: اگر به فینال رسیدیم دلیلش این است که شایسته این حضور بودیم. ما در مسیر فینال بهترین تیم‌ها را برده‌ایم و در جام حذفی هم گل‌گهر و استقلال را حذف کرده‌ایم. چه تیمی شایسته‌تر از نساجی  برای حضور در فینال؟ در بازی آخر هم الومنیوم اراک هم اگر چه تیم خوبی است اما حریف ما نمی‌شود و  در طول بازی کار را تمام می‌‌کنیم و شک نکنید قهرمان خواهیم شد. تیمی که استقلال و گل‌گهر سیرجان را برده است این کار را می تواند مقابل الومنیوم نیز تکرار کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها