کد خبر: 548593
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۱۱:۱۰:۳۲
| |

دارنده ۷ مدال جهانی و آسیایی کشتی فرنگی:

با این همه مدال کاری برای من نکرده‌اند

دارنده 7 مدال جهانی و آسیایی کشتی فرنگی گفت: علاوه بر اینکه یک ریال حقوق به من پرداخت نکردند، نامه اخراجم را از محل کارم زده‌اند.

با این همه مدال کاری برای من نکرده‌اند
کد خبر: 548593
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۱۱:۱۰:۳۲

مهدی محسن نژاد، درباره کسب مدال نقره با مصدومیت شدید در مسابقات قهرمانی آسیا مغولستان عنوان کرد: خداراشاکرم که دست پر به کشورم بازگشتم و توانستم سهم کوچکی درشادی مردم عزیز کشورم و همچنین خانواده‌ام داشته باشم. مدال نقره برایم ارزشمند است هرچند به کمتر از طلا راضی نیستم و هدفی جز کسب عنوان قهرمانی آسیا نداشتم اما همانطور که می‌دانید با شرایط سخت و آسیب دیده‌گی و مصدومیت در مسابقات مغولستان حاظر شدم و خوب پیش رفتم  تا کشتی فینال که در کشتی قبل با نماینده ژاپن کتفم آسیب دید و در حین مبارزه فینال از ناحیه دنده احساس درد فراوان و حس کردم سه تا از دنده‌هایم داخل شکمم رفته است. دو بار هم بلند شدم، اما نتوانستم ادامه دهم. 

به گزارش ایلنا، ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشورمان در ادامه صحبت‌هایش افزود: اگر یک درصد هم می‌توانستم مبارزه فینال را ادامه دهم، این کار را می‌کردم اما درد امانم را بریده بود. از تشک خارج شدم  و درد زیادی را تحمل می‌کردم، اما واقغیتش فقط به این فکر می‌کردم که مقصر خودم هستم و باید همه‌ی تمرکزم را روی مسابقات بگذارم و به بی‌توجهی‌ها و بدقولی‌ها که در شهرم اتفاق می‌افتد اهمیتی ندهم. از همین جا به مردم عزیز کشورم قول می‌دهم جبران کنم، هم به خاطر خودم و هم خانواده‌ام انگیزه زیادی  برای کسب مدال دارم.

او درباره حضورش در مسابقات آسیایی مغولستان با توجه به حضور علیرضا نجاتی کشتی‌گیر هم وزن و المپیکی‌اش گفت: مسابقات جام تختی که طبق چرخه فدراسیون برگزار شد شرط حضور برای شرکت در رقابت‌های آسیایی مغولستان بود که خداراشکر توانستم مدال طلا را کسب کنم و جواز حضور در این مسابقات را بدست  بیاورم.

مهدی نژاد با اشاره به تغییر رنگ مدالش در کشتی فینال بیان کرد: نمی‌خواهم بهانه بیاورم، من در جام تختی خیلی آماده بودم، اما فکرم درگیر بود. دو روز بعد از شرکت در اردو متاسفانه انگشت دستم از وسط شکست و نتوانستم خوب تمرین کنم. فکرم درگیر مشکلات زیادی بود و تمرکز زیادی نداشتم.  هفت مدال آسیایی و جهانی در رده‌های سنی امید و بزرگسالان برای بهبهان کسب کرده‌ام اما واقعیتش هیچ کاری برایم نکرده‌اند. من تنها درخواستی که داشته‌ام کار بوده است چرا که هزینه ورزشم بالا است و یکی از مشغله های فکری ام رفت و آمد است که این هزینه ها را باید خودم پرداخت کنم و بیکارم. هر قولی داده بودند، عملی نشد. مسئولان استانی هیچ حمایتی از من نکردند و توجهی به وضعیت قهرمانان‌شان ندارند.

ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی درواکنش به موضوع اخراجش تصریح کرد: علاوه بر اینکه یک ریال حقوق به من پرداخت نکردند، شنیده‌ام پرونده‌ای علیه من تشکیل شده و نامه اخراجم را از محل کارم زده‌اند. وقتی این خبر را شنیدم، آنقدر اعصابم بهم ریخت و ذهنم درگیر شد که  که باعث شکستگی انگشتم در تمرین شد. اهل حاشیه نیستم و همیشه کارم را انجام می‌دهم. حالا هم قول می‌دهم که همه فکر و ذهنم معطوف به کشتی‌ام باشد و مدال نقره آسیایی را جبران کنم هدفم مدال طلا المپیک است. علاوه بر اینکه باید مدال جهانی و المپیک بگیرم، سه برادر دیگر هم دارم که کشتی‌گیرند و اگر حمایت شوند قطعا آینده خوبی دارند. احمدرضا که در جام تختی هم حضور پیدا کرد، قرار است به تورنمنت قزاقستان برود و شانس حضور در مسابقات جهانی جوانان را دارد. عمادرضا برادر دیگرم هم در رده نونهالان اول شده و هر دوی اینها از من هم خیلی بهتر می‌شوند.

نائب قهرمان کشتی فرنگی آسیا درباره تجربه کار با محمد بنا بیان کرد: همیشه گفته‌ام کار کردن کنار آقای بنا برایم موجب افتخار است و خوشحالم که شاگرد ایشان هستم و از تجربه‌ ایشان استفاده می‌کنم.

دارنده 7 مدا ل جهانی و آسیایی در پایان صحبت هایش افزود: از همه مردم عزیز و محترم کشورم مخصوصاً همشهریانم که همیشه لطف‌شان شامل حالم شده است تشکر می‌کنم. بعد از آسیب‌دیدگی در فینال آسیا به  هر طریقی جویای احوالم بودند و با پیگیری های مکرر قدردان محبت‌شان هستم. امیدوارم خیلی زود بتوانم با کسب مدالی ارزشمند خوشحال‌شان کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها