کد خبر: 548185
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۹:۰۹:۲۷
| |

نماینده ماهشهر:

درباره تیم‌داری صنایع پتروشیمی با وزیر ورزش صحبت می‌کنم

مردم ماهشهر درباره تیم‌داری صنایع پتروشیمی گفت: در دولت جدید با وزیر ورزش ین موضوع را حتما مطرح می‌کنیم که اگر بشود بخشنامه جدیدی بدهند و صنایع پتروشیمی و هر مجتمعی اگر بشود یکی از رشته‌های ورزشی را پشتیبانی کند.

درباره تیم‌داری صنایع پتروشیمی با وزیر ورزش صحبت می‌کنم
کد خبر: 548185
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ۱۹:۰۹:۲۷

حبیب آقاجری امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از استادیوم شهدای بندرماهشهر،اظهارکرد: بر اساس برنامه‌هایی که از قبل در شهرستان داشته‌ایم برای ورزشگاه ۱۲ هزار نفری، حدود ۷۰ درصد تأمین اعتبار آن را صنایع پتروشیمی تقبل کردند که از همه مسئولان آن تشکر می کنیم و ۳۰ درصد آن را وزارت ورزش قبول کرده است. در این زمینه با آنها صحبت کرده‌ایم و تفاهم‌نامه آن امضا شده و هر چه زودتر این کار آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: علاوه بر این برای تعمیر، بازسازی و بهینه سازی همین استادیوم رقم خوب چند میلیاردی از شورای راهبردی در نظر گرفته‌ایم. همچنین برای سالن ژیمناستیک ۳ میلیارد تومان اعتبار دیده شده است. رقم ۴ میلیارد تومانی برای کمک به تیم‌های ورزشی دیده‌ایم. همچنین برای زیرساخت‌های ورزشی هم رقم‌های خوبی دیده شده است که ان شالله به نتیجه برسد.

آقاجری درباره تیم‌داری صنایع پتروشیمی گفت: تلاش می‌کنیم که صنایع پتروشیمی و هر مجتمعی اگر بشود یکی از رشته‌های ورزشی را پشتیبانی کند. تلاش خودمان را در این زمینه می‌کنیم اما عزیزان تا الان می‌گویند از نظر قانونی نمی‌توانیم به این شیوه عمل کنیم ولی انشاالله در این دولت جدید با وزیر ورزش این موضوع را حتما مطرح می‌کنیم که اگر بشود بخشنامه جدیدی بدهند و این کار انجام شود. دنبال آن هستیم که اگر این کار شدنی باشدصنایع پتروشیمی نه تنها در دسته یک و دو بلکه در لیگ برتر تیم‌داری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها