کد خبر: 547246
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۵ ۰۸:۰۲:۲۹
| |

بانوان والیبالیست به دنبال سکو در پاراآسیایی پس از ۳ سال دوری از مسابقات

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: بعد از ۳ سال دوری از مسابقات، تلاش بر این است که بهترین عملکرد را در بازیهای پاراآسیایی چین داشته باشیم.

بانوان والیبالیست به دنبال سکو در پاراآسیایی پس از ۳ سال دوری از مسابقات
کد خبر: 547246
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۵ ۰۸:۰۲:۲۹

مریم ایرانمنش، سرمربی تیم ملی والیبال درباره وضعیت بانوان برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چین، اظهار کرد: ششمین  مرحله اردوی آمادگی تیم در فدراسیون جانبازان و معلولان در حال برگزاری و روند بازیکنان رو به رشد است. با توجه به این که بانوان والیبالیست ۳ سال است در هیچ تورنمنت برون مرزی شرکت نکرده‌اند، سعی کردیم با پیش‌بینی ۱۱ مرحله اردو تا زمان اعزام، تیم خوبی را برای بازیهای پاراآسیایی آماده کنیم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان با اشاره به حضور بانوان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی بوسنی، خاطرنشان کرد: امسال به جز بازیهای پاراآسیایی چین، مسابقات قهرمانی جهان را نیز آبان ماه داریم که با برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال آن هستیم تا حضور قدرتمندی در هر دو رویداد داشته باشیم.

ایرانمنش در پاسخ به این پرسش که چقدر این تیم نسبت به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا تغییر کرده است، افزود: در حال حاضر حدود ۶۰ درصد تیم جوانگرایی شده و در شرایط خوبی بسر می‌برد. در بازیهای آسیایی جاکارتا دوم شدیم، این دوره ضمن حفظ جایگاه دومی سعی داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که ترکیب اصلی تیم برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: در هشتمین اردو وضعیت ۱۲ نفر اعزامی به چین مشخص می‌شود، البته تا پایان اردوها سعی داریم ۱۴ بازیکن را حفظ کنیم، اما در نهایت ۱۲ نفر به چین اعزام خواهند شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها