پرسپولیس در پرونده شکایت «رادو» به پرداخت ۹۰۰هزار یورو محکوم شد

شنیده‌ها حاکی از آن است که فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در پرونده شکایت «بوژیدار رادوشوویچ» باشگاه پرسپولیس را به پرداخت ۹۰۰هزار یورو محکوم کرده است.

پرسپولیس در پرونده شکایت «رادو» به پرداخت ۹۰۰هزار یورو محکوم شد
کد خبر: 546873
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۲ ۲۰:۱۰:۴۷

«بوژیدار رادوشوویچ» دروازه‌بان سابق باشگاه پرسپولیس قبل از دیدار این تیم برابر هوادار در هفته نهم لیگ برتر فصل جاری، به دلیل مشکلات مالی و عدم تعهد سرخپوشان به وعده‌های خود، تهران راه به مقصد کرواسی ترک کرد و پس از پیگیری‌ها، مشخص شد که وی قصد بازگشت به ایران را نداشته و به طور رسمی از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد و در ادامه نیز شکایت خود را از این باشگاه تسلیم فیفا کرد.

به گزارش ایرنا، شکایت رادو به فیفا، پرونده‌ای ۹۰۰ هزار یورویی در انتظار باشگاه پرسپولیس است. او سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما عمل نکردن این باشگاه به تعهداتش در زمان مقرر موجب شد تا او به‌راحتی ایران را ترک کند.

با شکایت رادو پرونده‌ای جدید علیه پرسپولیس باز شد و حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که فیفا در پرونده شکایت رادو، باشگاه پرسپولیس را به ۸۶۶ هزار یورو به‌علاوه ۵درصد سود تعویق پرداخت بدهی‌، محکوم کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس که در شرایط خوبی را در لیگ برتر سپری نکرده و شب گذشته نیز از جام حذفی کنار رفت، امشب با شوک بزرگ مالی نیز مواجه شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها