امیری:

بازی ایران و کره همیشه زیبا بوده است/ عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذاریم

ملی پوش فوتبال کشورمان گفت: بازی با کره شرایط خود را دارد و در این بازی تمام تلاشمان را می کنیم که عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

بازی ایران و کره همیشه زیبا بوده است/ عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذاریم
کد خبر: 544443
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۳ ۱۴:۵۸:۰۸

وحید امیری در آستانه بازی تیم های ملی فوتبال ایران و کره افزود: قبل از بازی درگیر شرایطی شدیم که باید با قبول آن به میدان برویم، این بازی آسان نخواهد بود و باید با قبول شرایط و پذیرفتن این مساله که تیم ایران هستیم و باید عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم، به زمین برویم.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: هر دو تیم می‌دانند در چه شرایطی قرار دارند، چند بازیکن خوب ما درگیر کرونا شده اند اما هر بازیکنی که لباس تیم ملی را می پوشد می داند چه وظیفه ای را بر عهده گرفته و بدون شک همه برای هم به میدان خواهند رفت تا نشان دهیم از چه توانایی و پتانسیلی برخورداریم.

ملی پوش فوتبال کشورمان یادآور شد: اگر به تاریخچه بازی ها دو تیم نگاه کنیم می بینیم که تقابل ایران و کره همیشه زیبا و جذاب بوده است، بازیکنان کره از توانایی بالایی برخوردارند و بدون شک دیدار جذاب و زیبایی می شود. فردا و در بازی برابر این تیم به تمام قوا به میدان می رویم و امیدوارم بازی خوبی باشد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه نخست مرحله سوم مقدماتی جام جهانی از ۸ بازی برگزار شده با ۲۲ امتیاز صدرنشین است و تیم کره جنوبی نیز با همین تعداد بازی و ۲۰ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. هر دو تیم جواز صعود به جام جهانی را کسب کرده اند و در دو بازی باقی مانده خود به دنبال صدرنشینی و تثبت جایگاه خود هستند.  

بازی تیم های ایران و کره فردا پنجشنبه ۴ فروردین ماه و از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور هواداران کره ای و در سئول برگزار می شود.

شاگردان دراگان اسکوچیچ بعد از بازی مقابل کره راهی تهران خواهند شد تا در آخرین بازی خود در روز سه شنبه نهم ۹ فروردین ماه برابر تیم لبنان به میدان بروند.  

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها